بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام وریا غفوری برای استقلال ؛ افشاگری کاپیتان درباره پشت پرده جدایی احتمالی

وریا غفوری : بازوبند استقلال را با هزاران میلیارد عوض نمی‌کنم ؛ نمی‌خواهند در استقلال بمانم

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱:۰۰
وریا غفوری در استقلال

وریا غفوری کاپیتان آبی های پایتخت مدعی شد که بازوبند استقلال را با هزاران میلیارد هم عوض نمی‌کنم و نمی‌خواهند در استقلال بمانم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاپیتان تیم استقلال تهران درمورد احتمال تمدید قرارداد با این باشگاه صحبت کرد.

وریا غفوری درخصوص معرفی سرمربی جدید تیم استقلال تهران اظهار داشت:

واقعیت این است که خوشحال شدم استقلال بالاخره توانست مربی خودش را پیدا کند. یک مربی حرفه‌ای و با رزومه امیدوارم موفق باشند. دیروز از روی ناراحتی یک چیزی گفتم و فکر نمی‌کردم اصلا ضبط شود ولی واقعیت این است که تا به امروز هیچگونه تماسی با من گرفته نشد و بارها سعی کردم که خودم ارتباطی بگیرم ولی مثل اینکه خیلی اتفاق مثبتی نیفتاده است. نمی‌دانم چطور توضیح بدهم. این توضیحات را می‌دهم چون امکان دارد بعداً سواستفاده شود ولی من هیچگونه بحث مالی با استقلال ندارم و نخواهم داشت. لباسش برای من ارزشمند است و بازوبندی را که می‌بندم با هزاران میلیارد تومان عوض نمی‌کنم. امیدوارم آن اتفاقی که برای کاپیتان های استقلال افتاده است یک ترک سنت شود و برای من نیفتد.

او ادامه داد:

اگر شما ببینید همیشه کاپیتان های استقلال با حالت بدی از تیم رفتند مثل آقایان جباری، منتظری و امیر حسین صادقی و خود آقای رحمتی. امیدوارم با شناختی که از آقای آجورلو دارم و کار مدیریتی قوی که یک فصل داشتیم این اتفاق در استقلال نیفتد. ایشان به بهترین شکل ممکن تدبیری بیاندیشند و اتفاقات خوبی بیفتد.

غفوری درمورد اینکه فکر نمی‌کند این تاخیر به دلیل انتخاب سرمربی جدید بوده گفت:

این احتمال وجود دارد و دیدم و می‌دانم که با بچه‌ها قراردادهایی منعقد شده است و تماس هایی گرفته می شود من دلخور شدم که چرا باید این اتفاق برایم نیفتد. منی که مربی قطعا از خارج ایران می آید شناخت کافی ندارد باشگاه قطعا کمک می‌کند که بازیکنان را بشناسد تا بتواند تیمش را انتخاب کند.

وریا غفوری افزود:

نمی‌خواهم بدبین باشم. هنوز امیدوارم که به امید خدا بتوانم با استقلال ادامه بدهم و ببینیم در روزهای آینده اتفاقات خوبی بیفتد. یک تماس ۳۰ ثانیه ای می توانست تمام این سوءتفاهم ها را برطرف کند.

با تیم دیگری مذاکره کرده اید؟ غفوری در پاسخ به این سوال گفت:

آدم همیشه پلن بی دارد ولی اولویت همیشه استقلال بوده و چیزی که من دوست دارم این است که در استقلال بازی کنم و از فوتبال خداحافظی کنم. همانطور که در بازی پایانی لیگ هم به آن اشاره کردم مگر اینکه یکسری عوامل دوست نداشته باشند من اینجا بازی کنم و خداحافظی کنم.

او ادامه داد:

متاسفانه در روزهای گذشته یکسری حواشی پیش آمده بود که من کردستان را با واو نوشته بودم، فقط می خواهم این را به آنهایی بگویم که سواستفاده می‌کنند. می‌خواهم بگویم که من وطن فروش و تجزیه طلب نیستم، من یک جان دارم که هزاران بار فدای ایران می‌کنم. من قلب سه رنگ ایران عزیز رو زده بودم باز هم می‌گویم که یک جان دارم که هزاران بار فدای ایران می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *