بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلیل منصرف شدن پرسپولیس از جذب شیخ دیاباته چه بود؟

ترجیح کاسیانو به شیخ دیاباته از سوی یحیی گل محمدی برای حضور در پرسپولیس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۶
شیخ دیاباته یا کاسیانو در پرسپولیس

از مدت ها پیش پرسپولیس به دنبال جذب شیخ دیاباته بود، اما حالا یحیی گل محمدی عقیده اش روی کاسیانو است تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چرا سرمربی پرسپولیس مهاجم برزیلی را به دیاباته ترجیح می‌دهد؟

به گزارش پارس فوتبال، در حالی که این روزها مدیران پرسپولیس با توصیه یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب کاسیانو مهاجم پرتغالی باشگاه ویزولای پرتغال هستند اما برخی شنیده‌ها و خبرهای تایید نشده حاکی از این است که به یحیی توصیه شده تا شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال و فصل گذشته باشگاه الغرافه را به خدمت بگیرد.

یحیی که به خوبی می‌داند فصل گذشته، ضعف در خط حمله تیمش یکی از دلایل عدم رسیدن به قهرمانی بود در نقل و انتقالات تابستانی با وسواس خاصی مشغول خرید مهاجم است. او که یک بار پیشنهاد به خدمت گرفتن دیاباته را رد کرده بود مجدد از سوی برخی واسطه ها برای خرید این مهاجم تحت فشار قرار گرفته است.

سرمربی قرمزها برای انتخاب کاسیانو دلایل خاصی دارد. یحیی معتقد است کاسیانو فصل گذشته به صورت فیکس برای ویزولا در لیگ پرتغال بازی کرده و توانسته مقابل دو قطب فوتبال اروپا (بنفیکا و پورتو) گلزنی کند. دلیل بعدی یحیی این است که این مهاجم برزیلی علیرغم سن بالایش در آماده‌ترین سال فوتبالی خودش قرار دارد و مهمتر از این دو مورد، اینکه کاسیانو در چند ماه گذشته هیچ مصدومیتی نداشته است. البته با توجه به قیمت کاسیانو، گرفتن این بازیکن به این راحتی ها نیست.

اما سرمربی پرسپولیس درباره شیخ دیاباته نظر متفاوتی دارد و معتقد است این بازیکن که سن بیشتری نسبت به کاسیانو 31 ساله دارد در 35 سالگی طراوت سابق را ندارد و طی 2 سال گذشته مصدومیت‌های او بیش از حد بوده که این موضوع می تواند در لیگ پربرخورد ایران به ضرر قرمزها تمام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *