بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بررسی یک احتمال جذاب ؛ شهریار مغانلو به پرسپولیس بازمی گردد؟

احتمال اندک برای بازگشت شهریار مغانلو از سپاهان به پرسپولیس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۵
بازگشت شهریار مغانلو به پرسپولیس

پرسپولیس که تا الان در بازار نقل و انتقالات کولاک کرده است، شاید بدش نمی آید شهریار مغانلو را نیز از سپاهان به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آیا سرمربی پرسپولیس به دنبال جذب شهریار مغانلو مهاجم بلند قامت سپاهان بود؟

به گزارش پارس فوتبال، روز گذشته یکی از رسانه‌ها خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه شهریار مغانلو مهاجم سابق پرسپولیس – که فصل گذشه در سپاهان توپ زد – به دنبال دریافت رضایت‌نامه از این تیم و بازگشت به پرسپولیس است، خبری که انتشار آن به نوعی عجیب بود و بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

شهریار مغانلو که تحت قرارداد باشگاه سپاهان است بعد از پیوستن سه بازیکن این تیم به پرسپولیس قطعا مغانلو را به قرمزها نمی دهدفبه همین دلیل او برخلاف زمستان سال گذشته در لیست خرید گل محمدی نیست و به همین دلیل صحبتی نیز با این بازیکن برای حضور در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی انجام نشده است.

مدل جدایی شهریار مغانلو در پایان لیگ بیستم و حضورش در سپاهان در آن مقطع اصلا به مذاق پرسپولیسی‌ها خوش نیامد و او حتی در 2 تقابلی که با قرمزها در لیگ بیست و یکم داشت با استقبال گرمی از سوی نیمکت این تیم روبه رو نشد.

از طرف دیگر گفته می‌شود که در لیست خرید پرسپولیس، اثری از نام مغانلو نیست و بر خلاف زمستان گذشته، یحیی گل‌محمدی اصراری بر جذب این بازیکن ندارد.

حتی اگر فرض بگیریم که سرمربی پرسپولیس به دنبال همکاری با شاگرد سابقش است، با توجه به اینکه پرسپولیس تا امروز سه بازیکن سپاهان – اسماعیلی‌فر، رفیعی و گولسیانی – را جذب کرده – خیلی بعید است که مدیران باشگاه اصفهانی اجازه دهند مغانلو به پرسپولیس برگردد ضمن اینکه مغانلو با باشگاه اصفهانی قرارداد دارد و برای جدایی از این باشگاه، باید حتما رضایت مدیران باشگاهش را جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *