بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین وضعیت علیرضا حقیقی در نساجی مازندران

حقیقی به دنبال ترک نساجی مازندران

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰
حقیقی به دنبال ترک نساجی مازندران

قرارداد علیرضا حقیقی با تیم نساجی پایان یافته و او به واسطه قهرمانی در جام حذفی به همراه نساجی و نمایش خوبی که در این بازی ها داشت با دو پیشنهاد خوب از سوی تیم های صنعتی مواجه شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرا حقیقی بعد از درخشش در مسابقات فصل گذشته جام حذفی امیدوار بود با پیشنهاد از باشگاه پرسپولیس برای حضور در ترکیب سرخ مواجه شود و حتی با رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هم دیدار کرد اما ترجیح کادر فنی باشگاه پرسپولیس این بود که مرد شماره یک گذشته یعنی علیرضا بیرانوند را به اردوی تیم برگرداند و حال علیرضا حقیقی برای ترک نساجی باید روی پیشنهادات دیگر تیم ها زوم کند. این در حالی است که علیرضا حقیقی رابطه خوبی با باشگاه نساجی به خصوص مالک آن دارد و طی دو فصل حضور در نساجی نمایش های خوبی در ترکیب این تیم داشته است.

علیرضا حقیقی به واسطه اینکه قراردادش با نساجی پایان یافته مشکلی برای جدایی از تیم مازنی و حضور در یک تیم جدید ندارد. البته تنها علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی است که قراردادشان نساجی پایان یافته و براحتی در ادامه مسیر می توانند راهی یک تیم جدید شوند اما دیگر بازیکنان نساجی با این باشگاه قرارداد دارند و برای جدایی از تیم مازنی باید از باشگاه نساجی رضایتنامه دریافت کنند.

باید منتظر ماند و دید که با حضور بخشی از اعضای کادر فنی تیم پرسپولیس در باشگاه نساجی این دروازه بان چه تصمیمی برای فصل بعد خواهد گرفت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *