بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال سرمربی پیشین تراکتور را قُر می زند ؟

ساغلام سرمربی پیشین تراکتور گزینه جدید نیمکت استقلال

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۲
ساغلام سرمربی پیشین تراکتور گزینه جدید نیمکت استقلال

از باشگاه استقلال خبر می رسد که ارطغرل ساغلام سرمربی پیشین تراکتور به جدیدترین گزینه آبی ها برای صندلی جانشینی فرهاد مجیدی تبدیل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شنیدیم ارطغرل ساغلام سرمربی فصل گذشته تراکتور تبریز، جدیدترین گزینه استقلالی ها برای هدایت این تیم در فصل آینده شده است!

ارطغرل ساغلام که پس از اتمام لیگ برتر با مدیران باشگاه تراکتور برای ادامه همکاری با این تیم در فصل آینده به توافق نرسید، با انتشار پستی اینستاگرامی از هواداران خداحافظی کرد.

متن پیام مربی ترکیه ای برای هواداران تراکتور به شرح زیر است:

وقت خداحافظی با هواداران تراکتور که از روز اول با ما بودند رسید. آنها به ما قدرت دارند. متاسف هستیم با وجود مذاکراتی که برای فصل آینده با مدیریت باشگاه داشتیم به توافق نرسید. یک بار دیگر می‌گویم خوشحالم پرچم تراکتور در سخت‌ترین دوره تاریخ باشگاه و زمانی که به شدت وضعیت سختی تجربه می‌کرد، به دست گرفتم و اکنون بدون شرمساری این پرچم را تحویل افرادی می‌دهم که به من و کادرفنی ام اعتماد کردند. برای تراکتور در ادامه راه آرزوی موفقیت داشته و تاکید می‌کنم در روزهای بد و سخت که احتمال دارد در آینده پیش بیاید، باز هم از حمایت غافل نمی‌شوم.برای هواداران روزهای شاد، آرام و موفقی را آرزو می‌کنم.

این درحالی است که هواداران استقلال بعید است به انتخاب یا حتی مذاکره با این سرمربی ترکیه‌ای واکنش مثبت نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *