بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های دیدنی خرید هلندی بایرن مونیخ + فیلم

گل ها و مهارت های برتر رایان خرافنبرخ در آژاکس 2021/2022

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۷


رایان خرافنبرخ، پدیده جوان آژاکس، با قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رایان خرافنبرخ ، پدیده 20ساله هلندی، که در فصل گذشته عملکردی عالی با پیراهن آژاکس داشت امروز در محل باشگاه بایرن مونیخ حاضر شد و رسما به این باشگاه آلمانی پیوست.

گراونبرخ از مدتی پیش به رسانه‌های هلندی گفته بود شیفته بایرن مونیخ است و تمایل زیادی برای بازی در این باشگاه آلمانی دارد. او وقتی از قراردادش مطمئن شد در یک مصاحبه به ستایش از تیم جدید خود پرداخت و گفت پیوستن به بایرن تا این لحظه بزرگترین افتخاری فوتبالی‌اش است.

پدیده جوان هلندی در مصاحبه با روزنامه آلمانی بیلد گفته بود:

” بایرن باشگاه بزرگی است و چنین باشگاهی همیشه به دنبال فتح جام‌های بزرگ است. من از خودم هم این انتظار را دارم. از اینکه به مونیخی‌ها ملحق شده‌ام واقعا خوشحالم”.

خرافنبرخ هافبک بااستعدادی است که می‌تواند زیر نظر یولیان ناگلزمان به یک ستاره بزرگ تبدیل شود. اما او در پست خود با رقابتی جدی در بایرن روبه‌رو است و ستاره‌هایی مثل یاشوا کیمیش و لئون گورتزکا در خط میانی کار را برای جوان هلندی سخت خواهند کرد.

با این حال، بایرن مونیخ در فصل آتی در رقابت‌های مختلف حضور داشته و تعداد مسابقاتش آنقدر زیاد خواهد بود که زمان بازی کافی به گراونبرخ برسد تا او بتواند خودش را به کادر فنی و هواداران بایرن نشان بدهد.

خرافنبرخ با بایرن مونیخ قراردادی 5ساله امضا کرد که تا سال 2027 اعتبار خواهد داشت. مبلغ این قرارداد 25میلیون یورو به‌علاوه پاداش بوده که رقم دقیق پاداش‌ها اعلام نشده است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *