بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های دیدنی خرید جدید و گران قیمت لیورپول + فیلم

گل ها و مهارت های برتر نونیز در بنفیکا فصل 2021/2022

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۸


باشگاه بنفیکا روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی انتقال این بازیکن به لیورپول را تایید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گفته باشگاه بنفیکا، نونیز ستاره اهل اروگوئه با امضای قراردادی شش ساله و به ارزش 75 میلیون یورو پیراهن لیورپول را به تن خواهد کرد، البته بند پاداشی تا سقف 25 میلیون یورو نیز در قرارداد این بازیکن گنجانده شده است که می‌تواند ارزش این انتقال را برای بنفیکا به 100 میلیون یورو برساند.
این بازیکن 22 ساله روز گذشته به انگلیس رفت تا امروز در آنفیلد حاضر شده و تست پزشکی خودش را پیش از امضای رسمی قرارداد شش ساله با لیورپول انجام دهد.
این مهاجم از باشگاه‌های درجه یک دیگر اروپایی نیز پیشنهاداتی داشت، خصوصا منچستریونایتد علاقه بسیاری به جذب این بازیکن داشت اما او در نهایت تصمیم گرفت که لیورپول را برای ادامه دوران فوتبالش انتخاب کند.

روزنامه دیلی میل مدعی شده که بخشی از بند پاداش قرار گرفته در قرارداد این بازیکن مربوط به تعداد بازی‌هایی است که او با پیراهن لیورپول انجام خواهد داد و بخشی دیگری نیز مربوط به تعداد قهرمانی‌هایی است که به همراه تیم یورگن کلوپ کسب خواهد کرد.
این روزنامه انگلیسی همچنین خبر داده که دستمزد توافقی نونیز با مدیران لیورپول، سالانه هشت میلیون یورو است که با توجه به عملکرد درخشان او چندان بالا به نظر نمی‌رسد.
این بازیکن فصل گذشته در 41 بازی برای بنفیکا به میدان رفت و 34 گل برای این تیم به ثمر رساند که شامل دو گل در دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی مقابل لیورپول بود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *