بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نتیجه باخت تیم ملی به ژاپن آشکار شد + کس

سقوط یک پله ای تیم ملی والیبال پس از شکست برابر ژاپن

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۲
تیم ملی ؛ سقوط یک پله ای تیم ملی والیبال پس از شکست برابر ژاپن

شکست برابر ژاپن باعث شد ایران در رده بندی جهانی با یک‌پله سقوط در رده یازدهم قرار بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در دو مسابقه ابتدایی لیگ ملت‌ها شاهد دو روی متفاوت از تیم ملی والیبال ایران بودیم. در دیدار اول تیم جوان شده ایران مقابل چین قرار گرفت و به جز یک ست نمایش قابل قبولی برابر حریف خود داشت و در پایان موفق شد با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد تا سرو قامتان کشورمان شروع خوبی را در این تورنمنت تجربه کرده باشند.

در مسابقه دوم اما اوضاع به شکل کاملا متفاوتی برای شاگردان بهروز عطایی پیش رفت؛ جایی که تیم ملی والیبال ایران بر خلاف مسابقه اول خود یک نمایش ناامیدکننده را ارائه داد و در سه ست پیاپی از حریف نه چندان قدرتمند خود شکست خورد.

بعد از دو تجربه متفاوت در شروع لیگ ملت ها تیم ملی والیبال ایران بامداد دیروز در مسابقه سوم خود مقابل استرالیا قرار گرفت و در نهایت موفق شد حریف خود را با نتیجه 3-1 شکست دهد تا اوضاع کمی آرام شود.

با این وجود تیم‌ملی والیبال ایران دیشب یک نمایش ناامیدکننده دیگر را از خود ارائه داد؛ جایی که شاگردان بهروز عطایی در سه ست پیاپی از حریف خود شکست خوردند. ایران در این مسابقه عملکرد پر انتقادی داشت و ژاپن مثل لیگ ملت‌های سال گذشته و حتی راحت تر از آن موفق به شکست ما شد.

اما این باخت تلخ ترکش‌هایی را هم برای والیبال ایران در پی داشته است. رده بندی یا رنکینگ جدید جهانی در حالی توسط FIVB منتشر شده که با توجه به شکست دیشب ایران برابر ژاپن، تیم ملی کشورمان با یک رده سقوط در رده یازدهم قرار گرفت و جای خود را به همین ژاپن داد که اتفاق نگران‌کننده ای محسوب می‌شود.

نکته قابل توجه دیگر این که برزیل نیز با توجه به دو‌شکست مقابل آمریکا و چین جایگاه خود را در صدر رنکینگ از دست داد و لهستان با غلبه بر فرانسه در جایگاه اول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم ملی ؛ سقوط یک پله ای تیم ملی والیبال پس از شکست برابر ژاپن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *