بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسبک خیره کننده ستاره تیم ملی والیبال مسئولان برگزاری لیگ ملت ها را حیرت زده کرد + سند

واکنش صفحه لیگ ملت‌ها به اسپک خیره‌کننده امین اسماعیل نژاد ستاره تیم ملی ایران

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۰:۱۰
واکنش صفحه لیگ ملت‌ها به اسپک خیره‌کننده امین اسماعیل نژاد ستاره تیم ملی ایران

اسپک خیره‌کننده امین اسماعیل نژاد ستاره تیم ملی والیبال ایران در بازی با چین واکنش صفحه لیگ ملت‌ها را به دنبال داشت و این صفحه برای آن عبارت ” ایران، روی آتش” را نوشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسپک امین اسماعیل نژاد ستاره تیم ملی والیبال مورد توجه صفحه رسمی لیگ ملت‌ها قرار گرفته است.

تیم ملی والیبال ایران بامداد دیروز در اولین مسابقه خود در چارچوب هفته اول لیگ ملت‌ها به مصاف چین رفت. به جز ست دوم شاگردان بهروز عطایی در این دیدار عملکرد امیدوارکننده ای از خود به نمایش گذاشتند و نهایتا با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا ایران در این دوره از مسابقات شروع خوبی را تجربه کرده کرده باشد و به آینده رقابت‌ها امیدوار شود.

یکی از نکات امیدوارکننده تقابل با چین عملکرد خوب امین اسماعیل نژاد بود که به عنوان یار تعویضی به جای صابر کاظمی به زمین آمد و جریان مسابقه را به سود ایران تغییر داد. اسماعیل نژاد ۷ امتیاز کسب کرد و نشان داد که می‌تواند یک رقیب رقیب جدی برای صابر کاظمی باشد؛ رقابتی که می تواند باعث‌ پیشرفت هر دو این ستاره‌های آینده دار والیبال ایران شود.

عملکرد عالی اسماعیل نژاد از چشم صفحه رسمی لیگ ملت‌ها نیز پنهان نمانده است. صفحه رسمی اینستاگرام مسابقات ویدئوی اسپک خیره کننده و فوق العاده اسماعیل نژاد را به اشتراک گذاشته و با عبارت “ایران، روی آتش” اسپک ستاره جوان تیم ملی والیبال ایران را توصیف کرده و به تمجید از این والیبالیست ۲۵ ساله و آینده دار پرداخته است.

واکنش صفحه لیگ ملت‌ها به اسپک خیره‌کننده امین اسماعیل نژاد ستاره تیم ملی ایران

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *