بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ بزرگ گواردیولا بر سر راه بارسلونا ؛ سیتی ستاره اش را ارزان نمی دهد !

80 میلیون پوند قیمت برناردو سیلوا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۶
سیلوا ؛ 80 میلیون پوند قیمت برناردو سیلوا

بحث انتقال برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی، به بارسلونا از مدتی قبل مطرح شده اما سیتی به راحتی حاضر به از دست دادن او نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برناردو سیلوا یکی از بازیکنانی است که در فهرست خرید باشگاه بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار دارد.
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی مدعی شده بودند که این بازیکن اولویت اول بارسلونا به حساب می‌آید و ژاوی علاقه زیادی به همکاری با او و استفاده از او در ترکیب تیمش دارد.
در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر این که مدیران باشگاه بارسلونا جلسه‌ای را با ژرژ مندس، مدیر برنامه سیلوا، برگزار کرده‌اند تا شرایط جذب این بازیکن را بررسی کنند نیز مطرح شده بود.
این در حالی است که شرایط مالی بارسا چندان خوب نیست و پیش از این خاویر تباس، رییس لالیگا، مدعی شده بود که اگر اوضاع همینطور بماند، آنها هیچ شانسی برای امضای قرارداد با بازیکنان جدید نخواهند داشت.

همین موضوع باعث شده که مدیران سیتی از این نقطه ضعف بارسا استفاده کرده و به گفته روزنامه انگلیسی میرر، خواهان دریافت 80 میلیون پوند برای فروش سیلوا شوند.
بعدی به نظر می‌رسد که بارسا توانایی پرداخت این مبلغ را داشته باشد و همین باعث شده که بسیاری باور داشته باشند که هدف سیتی از مطرح کردن چنین قیمتی این است که بارسا از جذب سیلوا پشیمان شود و آنها بتوانند همچناناز حضور او در این تیم بهره ببرند.
سیلوا یکی از مهره‌های کلیدی تیم پپ گواردیولا در چند فصل اخیر بوده و در طول دوران حضورش در ورزشگاه اتحاد موفق شده 251 بازی با پیراهن سیتی انجام داده و 48 گل و 51 پاس گل به نام خودش به ثبت برساند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *