بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علی دایی دوباره علیه رئیس جمهور سابق ؛ شهریار به سیم آخر زد + سند

علی دایی ، در برنامه ۳۶۰ عادل فردوسی پور : ما یک بر صفر از عربستان جلو بودیم ولی وقتی آقای احمدی نژاد به ورزشگاه آمد گفتم باختیم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۴


علی دایی درباره شکست دو بر یک تیم ملی ایران مقابل عربستان در دیدارهای مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۰ پس از حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق در ورزشگاه آزادی در برنامه ۳۶۰ صحبت های جنجالی جدیدی را مطرح کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی دایی درباره حواشی شکست تلخ دو بر یک تیم ملی مقابل عربستان در چارچوب دیدارهای مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۰ پس از حضور محمود احمدی‌نژاد در ورزشگاه آزادی و ممانعت از حضور او بین دو نیمه در رختکن به برنامه فوتبال 360 عادل فردوسی پور  گفت:

بین دو نیمه متعلق به مربی است و آقایان می‌خواستند به رختکن بیایند که من اجازه ندادم. می‌توانید از بهزاد غلامپور بپرسید که با یک بر صفر جلو بودیم ولی ایشان که به ورزشگاه آمد گفتم باختیم. حس من خیلی وقت‌ها درست در می‌آید. یک بار هم در سالن کشتی بودم که همان موقع ایشان آمد فردین معصومی جلو بود ولی بعد چندتا فن خورد و باخت. 

علی دایی در مورد برکناری پس از آن بازی هم گفت:

همان شب من اخراج شدم و بچه‌ها از نهاد ریاست جمهوری گفتند نامه محرمانه‌ای رفته و من اخراج شدم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *