بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رقابت سخت تیم های مطرح اروپایی برای جذب ستاره آزاد یونتوس

ورود اتلتیکو مادرید به کورس رقابت برای جذب دیبالا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰
دیبالا ؛ ورود اتلتیکو مادرید به کورس رقابت برای جذب دیبالا

ز آماده است تا برای جذب پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، با اینتر و رم رقابت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد دیبالا با باشگاه یوونتوس به پایان رسیده و این بازیکن از تاریخ 30 ژوئن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیم دیگری ملحق شود.
نام باشگاه‌های بسیاری از جمله تاتنهام، اینتر و رم در کنار نام این بازیکن به گوش می‌رسد اما او هنوز تصمیم نهایی خود را در این زمینه نگرفته است.
عملکرد خوب این مهاجم آرژانتینی باعث شده که او به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های پنجره نقل و انتقالات در فوتبال اروپا تبدیل شود و باشگاه‌های بسیاری شرایط جذب او را مورد بررسی قرار دهند.
حالا جانلوکا دی مارتزیو خبر داده که اتلتیکو نیز علاقه خود به جذب دیبالا را ابراز کرده و امیدوار است که بتواند با باشگاه‌های ایتالیایی برای خرید او رقابت کند.

آنها مذاکرات خودشان برای جذب این بازیکن را ارائه کرده‌اند و حالا آماده هستند تا با ارائه پیشنهاد رسمی به مدیر برنامه این بازیکن، مذاکرات را برای انجام این انتقال وارد فاز جدی و نهایی کنند.
این در حالی است که تا پیش از این، اینتر به عنوان محتمل‌ترین مقصد این بازیکن شناخته می‌شد و بسیاری انتظار داشتند که دیبالا بلافاصله پس از پایان قراردادش با یوونتوس، قراردادی را با نراتزوری به امضا برساند تا پیراهن این تیم را در فصل آینده به تن کند.
اما حالا به نظر می‌رسد که رقابت نزدیکی برای جذب این بازیکن ایجاد شده و اتلتیکو امیدوار است که بتواند این بازیکن را به ترکیب تیمش اضافه کند تا با دیه‌گو سیمئونه، مربی هموطنش، همکاری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *