بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین راهکار لواندوفسکی برای پیوستن به بارسلونا

لواندوفسکی به دنبال استفاده از قانون فیفا برای ترک بایرن مونیخ

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۰
لواندوفسکی برای جدایی از بایرن مونیخ به فیفا پناه می برد

ستاره لهستانی بایرن مونیخ برای انتقال به بارسلونا می خواهد دست به دامن فیفا شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا در گزارشی به مشکل رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی برای جدایی از بایرن مونیخ و انتقال به بارسلونا پرداخت.

درگیری ها میان لواندوفسکی و بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد. ستاره لهستانی خواهان جدایی از بایرن قبل یک سال به اتمام قراردادش است اما مدیران مونیخی ها تا الان با جدایی این بازیکن موافقت نکردند.

باشگاه بارسلونا هفته گذشته به صورت رسمی پیشنهاد 32 میلیون یورویی برای خرید لواندوفسکی به بایرن داد ولی مدیران باشگاه آلمانی پاسخ به باشگاه اسپانیایی ندادند.

به همین خاطر لواندوفسکی در هفته اخیر مصاحبه تندی علیه باشگاه بایرن کرد و خواهان جدایی شد. به نظر می رسد ستاره لهستانی در صورت اصرار بایرن برای ماندنش می خواهد به قوانین فیفا پناه ببرد تا از این تیم جدا شود و راهی نیوکمپ شود.

طبق بند 14 قوانین فیفا بازیکنان بالای 28 سال در صورت داشتن قرارداد بلند می توانند قرارداد همکاریشان را زودتر از موعد به پایان ببرند.

ماشین گلزنی لهستانی 8 سال برای بایرن بازی کرده و مدت زیادی برای باشگاه آلمانی توپ زده و می تواند از این قانون فیفا برای جدایی از بایرن و انتقال به بارسلونا استفاده کند.

طبق قوانین فیفا در صورت تایید این قانون پرونده انتقال لواندوفسکی از بایرن به بارسلونا نباید باشگاه مونیخی مبلغی بیشتر از 10 میلیون یورو دریافت کند. البته پروسه بررسی این پرونده در فیفا طولانی خواهد بود به همین خاطر به نفع طرفین است تا این پرونده به فیفا نرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *