بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دستمزد پیشنهادی یوونتوس به پوگبا لو رفت + عکس

پیشنهاد 8 میلیون یورویی به ازای یک فصل یوونتوس به پوگبا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۲
پیشنهاد 8 میلیون یورویی به ازای یک فصل یوونتوس به پوگبا

فابریزیو رومانو مدعی است یوونتوس به پل پوگبا پیشنهاد 8 میلیون یورو به ازای یک فصل بعلاوه پاداش ارائه داده و منتظر پاسخ او است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درحالیکه بعد از جدایی رسمی پل پوگبا از منچستریونایتد شایعات زیادی درباره مقصد آینده او مطرح شده و از دو باشگاه پاری سن ژرمن و یوونتوس به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌ها یاد شده بود فابریزیو رومانو روزنامه‌نگار سرشناس ایتالیایی اعلام کرد یوونتوس پیشنهاد مشخصی هم به پوگبا ارائه داده و حالا منتظر پاسخ این ستاره فرانسوی است.

در روزهای اخیر یونایتد تایید کرد که پل بعد از پایان قراردادش در تاریخ 30 ژوئن بازیکن آزاد است و اولدترافورد را ترک خواهد کرد. یوونتوس حالا منتظر پاسخ نهایی ستاره سابق خود نشسته و امیدوار است پوگبا را از فصل آینده با پیراهن بیانکونری ببیند. یوونتوس فصل نقل و انتقالات شلوغی را در پیش دارد و در همین حال مذاکرات با ایجنت پل را آغاز کرده است.

رومانو در توییتر خودنوشت:

” یوونتوس به پل پوگبا دستمزد 8 میلیون یورو به ازای یک فصل بعلاوه پاداش پیشنهاد داده و منتظر پاسخ نهایی او است. مذاکرات مستقیم با ایجنت پوگبا چند هفته است که جریان دارد. در عین حال ماتیا دی‌شیلیو قرارداد جدیدی با یووه امضا می‌کند که تا ژوئن 2025 اعتبار دارد.

پیشنهاد 8 میلیون یورویی به ازای یک فصل یوونتوس به پوگبا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *