بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی فصل بعد سرخ ها مهیمان آخرین بازی فصل ! + سند

اریک تن هاخ مهمان ویژه آخرین بازی فصل منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۲:۲۰
اریک تن هاخ مهمان ویژه آخرین بازی فصل منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس

اریک تن هاخ سرمربی فصل آینده منچستریونایتد عصر امروز آخرین بازی شیاطین سرخ مقابل کریستال پالاس در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس را از نزدیک تماشا کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک تن‌هاخ، سرمربی فصل آینده منچستریونایتد از نزدیک بازی این تیم برابر کریستال پالاس را تماشا کرد.

منچستریونایتد فصل کاملاً کابوس‌واری را پشت سر گذاشت. در حالی‌که به نظر می‌رسید این تیم با توجه به خریدهایی که در تابستان گذشته انجام داد در قامت یک مدعی فتح لیگ برتر انگلیس ظاهر شود اما عملکرد پرنوسان شیاطین سرخ از ابتدای فصل باعث شد آنها خیلی زود از کورس قهرمانی جا بمانند. همچنین یونایتد در سایر تورنمنت‌ها نیز عملکرد ناامید کننده‌ای را از خود ارائه داد و حذف شد.

برکناری اوله گنار سولسشر در اوایل فصل و روی کار آمدن رالف رانگنیک نیز باعث نشد که روند منچستریونایتد تغییر کند و این تیم نهایتاً در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز ناکام ماند. در نهایت چند هفته پیش بود که مدیران باشگاه منچستر یونایتد با اریک تن‌هاخ به توافق دست یافته و مشخص شد که سرمربی هلندی از فصل آینده روی نیمکت شیاطین سرخ خواهد نشست.

تن‌هاخ از انگیزه‌های زیادی برای موفقیت در منچستریونایتد و بازگرداندن این تیم به جمع مدعیان فوتبال انگلیس برخوردار است. او چند هفته زودتر از پیش بینی‌ها به انگلیس سفر کرد تا کار خود را سریعا در منچستریونایتد آغاز کند و همین مسئله نشان می‌دهد که سرمربی هلندی انگیزه‌های بسیار زیادی دارد.

منچستریونایتد از عصر امروز در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس رفت و با یک گل شکست خورد. این بازی به میزبانی تیم لندنی و در ورزشگاه سلهرست پارک برگزار شد و یک مهمان ویژه هم داشت؛ اریک تن‌هاخ، سرمربی فصل آینده منچستر یونایتد این دیدار را از نزدیک تماشا کرد و شاهد آخرین بازی فصل یونایتد بود.

اریک تن هاخ مهمان ویژه آخرین بازی فصل منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *