بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مانه جایگزین لوا یا مکمل؟! ؛ بایرن مونیخ پا پس نمی کشد

بایرن مونیخ به دنبال جذب مانه و تمدیدقرارداد لواندوفسکی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۹
بایرن مونیخ به دنبال جذب مانه و تمدیدقرارداد لواندوفسکی

به نظر نمی‌رسد که مدیران بایرن مونیخ به این آسانی قصد فروش روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، را داشته باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شایعات پیرامون آینده لواندوفسکی در بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که تصمیم او برای جدایی از این باشگاه جدی است.
قرارداد لوا با بایرن تا سال 2023 ادامه دارد اما او در پایان این فصل اعلام کرد که قصد جدایی از این باشگاه را دارد و بسیاری از تمایل او برای پیوستن به بارسا خبر دادند.
همین موضوع باعث شد که باشگاه بایرن به دنبال جذب جانشینی برای این ستاره لهستانی باشد و اصلی‌ترین گزینه آنها سادیو مانه است که ظاهرا قصد جدایی از لیورپول و پیوستن به این تیم را دارد.
با این حال دیلی میل مدعی شده که مدیران این باشگاه آلمانی تصمیمی برای فروش لواندوفسکی ندارد و امیدوار هستند که بتوانند با جذب سادیو مانه، از این دو مهاجم برتر فوتبال اروپا در کنار یکدیگر استفاده کنند.

روزنامه بیلد پیش از این خبر داده بود که بایرن پیشنهادی 25 میلیون پوندی برای جذب مانه به باشگاه لیورپول ارائه کرده اما آنها حاضر به فروش این ستاره سنگالی با مبلغی کمتر از 45 میلیون پوند نیستند و همین کار را برای بایرن مونیخ دشوار کرده است.
به نظر می‌رسد که بایرن نهایتا حاضر به پرداخت 34 میلیون پوند باشد و با توجه به این که قرارداد مانه با لیورپول در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و آنها ممکن است در خطر از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد باشند، شاید مجبور به پذیرش این پیشنهاد شوند.
لواندوفسکی پیش از این بارها اعلام کرده بود که دوران حضورش در بایرن به پایان رسیده و باید دید که در نهایت تصمیم مدیران این باشگاه برای فروش او چه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *