بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین وضعیت اوسمار با پرسپولیس

اوسمار ویرا در آستانه جدایی از پرسپولیس

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۳۸

اوسمار ویرا حاضر به تمدید قراردادش نشد و همکاری این سرمربی برزیلی با پرسپولیس خاتمه یافته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از آنکه استعفای یحیی گل‌محمدی را پذیرفتند، در تصمیمی جالب‌توجه و بعد از شکست در مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ، به سراغ همکاری با اوسمار ویرا در نقش سرمربی رفتند و ویرا که 1.5 فصل در نقش دستیار اول یحیی گل‌محمدی فعالیت می‌کرد، پذیرفت تا در نقش سرمربی پرسپولیس کارش را پیش ببرد و بررسی عملکرد سرخ‌پوشان پایتخت در نیم‌فصل دوم نشان می‌دهد که اوسمار ویرا توانسته شایستگی‌های فنی خود را اثبات کند.

به گزارش فوتبال 360، سرخ‌پوشان پایتخت هر چند در جام حذفی نتوانستند از عنوان قهرمانی‌شان دفاع کنند اما در لیگ برتر عملکردی خیره‌کننده داشتند و کسب 38 امتیاز در 15 مسابقه باعث شد تا با سبقت از استقلال، عنوان قهرمانی لیگ بیست‌وسوم هم به پرسپولیس برسد. ضمن آنکه میانگین 2.53 امتیاز از هر مسابقه در کارنامه اوسمار ویرا ثبت شد که رکوردی بی‌سابقه در تاریخ لیگ برتر در میان سرمربیانی که حداقل 15 بازی روی نیمکت یک تیم حضور داشتند، محسوب می‌شود.

تمدید قراردادی که به پایان فصل موکول شد

هواداران پرسپولیس هر چند در روزهای ابتدایی انتخاب اوسمار ویرا نسبت به همکاری با این مربی برزیلی انتقاد داشتند اما رفته‌رفته شرایط به سود ویرا تغییر کرد و قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم باعث شد تا پرسپولیسی‌ها خواهان تمدید قرارداد ویرا شوند! در حالی‌که چند هفته مانده به پایان فصل، مذاکرات برای تمدید قرارداد ویرا آغاز شد اما سرمربی برزیلی سرخ‌پوشان پایتخت انجام مذاکرات نهایی برای تمدید قراردادش را به پایان فصل موکول کرد.

پاسخ منفی رسمی اوسمار به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها

ویرا بعد از کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم همراه با تیم پرسپولیس، پیامی مشکوک در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد و نسبت به دوری‌اش از خانواده خود واکنش نشان داد. سپس رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس تایید کرد که همسر ویرا دچار بیماری شده و سرمربی برزیلی اعلام کرده بعد از سفر به کشورش، پاسخ نهایی خود را به پیشنهاد تمدید قرارداد با پرسپولیس خواهد داد که حالا گفته می‌شود ویرا بعد از پایان مهلت تعیین‌شده، پاسخ منفی خود را به همکاری با ادامه همکاری با سرخ‌پوشان پایتخت داده است!

توافق با بوریرام؛ بیماری همسر بهانه بود؟

اوسمار ویرا در شرایطی موضوع بیماری همسر خود را به عنوان یکی از دلایل قطع همکاری با پرسپولیس و عدم تمدید قراردادش عنوان کرده که گفته می‌شود او با پیشنهادی وسوسه‌انگیز از لیگ تایلند مواجه شده و براساس آخرین خبرها، توافقات نهایی میان ویرا و بوریرام تایلند انجام شده است! بوریرام در فصل اخیر لیگ تایلند موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و حالا اوسمار ویرا در حال انجام مذاکرات نهایی برای نشستن روی نیمکت این تیم است تا در فصل آینده بوریرام را در لیگ تایلند و البته لیگ نخبگان آسیا هدایت کند.

آینده مبهم نیمکت پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس در حالی با پاسخ منفی اوسمار ویرا مواجه شده‌اند که از این پاسخ او شوکه شده‌اند؛ چرا که پرسپولیسی‌ها به ادامه همکاری با ویرا دل‌بسته بودند اما حالا شرایط تغییر کرده و آن‌ها باید به سراغ استخدام سرمربی جدید بروند. چهره‌هایی مانند علی دایی و یحیی گل‌محمدی، مربیان داخلی بدون تیم هستند که نام‌شان احتمالاً حوالی نیمکت پرسپولیس مطرح خواهد شد اما با توجه به شرایط موجود، به نظر می‌رسد که اولویت پرسپولیسی‌ها انتخاب سرمربی خارجی است و باید دید شرایط چگونه پیش می‌رود و بعد از واکنش ارائه رسمی از سوی مسئولان باشگاه، تصمیم آن‌ها برای انتخاب جانشین اوسمار چه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *