بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دیوار بلند قائمشهر برای نساجی گلزنی کرد + عکس

تصاویری از خوشحالی گل وحید محمدزاده پس از باز کردن دروازه استقلال خوزستان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۵
نساجی ؛ خوشحالی گل وحید محمدزاده پس از باز کردن دروازه استقلال خوزستان

مدافع بلندقامت نساجی مازندران گل ارزشمندی برای کسب پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آسیب‌دیدگی در حساس‌ترین مقطع فصل کاری کرد تا وحید محمدزاده اکنون آمار 13 بازی در لیگ بیست و سوم را برای نساجی مازندران داشته باشد ولی او در همین مدت هم توانسته دو گل برای تیمش به ثمر رساند که ضربه سر و گلزنی او در دیدار اخیرشان مقابل استقلال خوزستان سرنوشت‌ساز بود.

محمدزاده دوری طولانی مدتی از میادین داشت، اما در بازگشت به ترکیب و خط دفاعی نساجی عملکردی داشته که شرایط خوبی برای عقب زمین این تیم به وجود آورده ولی کار ویژه او در دقیقه 3 دیدار با استقلال خوزستان رقم خورد.

مدافع بلند قامت نساجی لحظاتی پس از شروع جدال حساس پایین جدولی‌ها ارسال محمدرضا حسینی را با ضربه سر مطمئن تبدیل به گل کرد تا پایه‌گذار پیروزی مهم تیمش در راه بقا شود و در ادامه بازی نیز عملکرد مطمئنی در خط دفاعی داشت.

نساجی ؛ خوشحالی گل وحید محمدزاده پس از باز کردن دروازه استقلال خوزستان نساجی ؛ خوشحالی گل وحید محمدزاده پس از باز کردن دروازه استقلال خوزستان

محمدزاده که در این فصل برای نساجی گلزنی کرده بود، دوباره این کار را انجام داد و در ادامه بازی هم کاری کرد تا آبی‌های خوزستان نتوانند صاحب امتیاز شوند و نساجی را از همیشه به بقا نزدیک‌تر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *