بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی منچستریونایتد پای سفره افطار + عکس

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در میهمانی افطاری باشگاه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۰
منچستریونایتد ؛ اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در میهمانی افطاری باشگاه

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در میهمانی افطاری بازیکنان و اعضای این باشگاه شرکت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک تن‌هاخ پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل برنتفورد، به میهمانی افطاری منچستریونایتد که برای بازیکنان و کارکنان مسلمان باشگاه برگزار شد، پیوست.

اگرچه تیم تن‌هاخ در بازی مهمی به تساوی 1-1 رسید و این نتیجه شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تاثیر گذاشت، او با روی خندان در این میهمانی حضور یافت و به احوالپرسی با همکارانش مشغول شد.

صدای خندان تن‌هاخ شنیده می‌شد که به آنها می‌گفت: «یک غذای خوب بخورید» و او در نزدیکی میز حضور داشت تا با همکارانش گفتگو کند.

یونایتد کارمندان مسلمان متعددی دارد، از جمله بازیکنان تیم اصلی مانند آماد دیالو و سفیان امرابط که به همین دلیل این مراسم افطاری برگزار شد.

منچستریونایتد ؛ اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در میهمانی افطاری باشگاه منچستریونایتد ؛ اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در میهمانی افطاری باشگاه منچستریونایتد ؛ اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در میهمانی افطاری باشگاه

با 8 امتیاز کمتر از تاتنهام رده پنجمی و فاصله 11 امتیازی با استون ویلا رده چهارمی، به نظر می‌رسد این باشگاه در فصل آینده حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

از دست دادن سهیمه لیگ قهرمانان اروپا برای تن‌هاخ می‌تواند عواقب بدی داشته باشد. اخیرا مالکیت این باشگاه به سر جیم راتکلیف رسیده و ممکن است نتایج ضعیف روی تصمیم‌گیری آینده این مربی هلندی اثر بگذارد. به گزارش تلگراف، این سرمایه‌گذار مطرح که 27 درصد از سهام باشگاه را در اختیار دارد، از عملکرد یونایتد در بازی مقابل برنتفورد راضی نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *