بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رئال مادرید به خاطر این ستاره قانونش را می شکند؟

رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد مودریچ 38 ساله

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۵
مودریچ ؛ رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد مودریچ 38 ساله

مدیران رئال مادرید در حال بررسی شرایط برای تمدید قرارداد با لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز مشخص نیست که تصمیم او برای ادامه فوتبالش در فصل آینده چه خواهد بود.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی چند ماه قبل مدعی شده بودند که این بازیکن قصد دارد در پایان فصل جاری از دنیای فوتبال خداحافظی کند، اما حالا به نظر می‌رسد که او تصمیم متفاوتی دارد و مایل است که همچنان در مستطیل سبز بماند و دوست ندارد به این زودی فوتبال را ترک کند.

این بازیکن در سپتامبر پیش‌رو (شهریور 1403) 39 ساله خواهد شد و قوانین رئال مادرید همیشه به این شکل بوده که تمدید قرارداد با بازیکنی در این سن برای آنها غیرممکن است اما اتلتیک خبر داده است که شرایط برای این ستاره کروات متفاوت خواهد بود.

عملکرد درخشان مودریچ در چند بازی اخیر در ترکیب این تیم که ثابت کرده جادوی فوتبال او هنوز تمام نشده، باعث شده که مدیران این باشگاه به فکر سنت شکنی و عبور از این قانون نانوشته باشند. علاقه بسیار زیاد هواداران به او هم نقش مهمی را ایفا کرده است.

در صورتی که مودریچ برای تمدید قرارداد با رئال به توافق نرسد، این احتمال وجود دارد که راهی تیمی دیگر در اروپا یا لیگ فوتبال آمریکا شود و لیگ عربستان از جذابیت کمتری برای او برخودار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *