بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آلابا مامور جذب این ستاره به رئال مادرید

تلاش داوید آلابا، مدافع مصدوم رئال مادرید برای جلب رضایت آلفونسو دیویس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۳
رئال مادرید ؛ تلاش داوید آلابا، مدافع مصدوم رئال مادرید برای جلب رضایت آلفونسو دیویس

داوید آلابا، مدافع مصدوم رئال مادرید، در تلاش است تا آلفونسو دیویس را برای پیوستن به این باشگاه متقاعد کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تلاش رئال مادرید برای جذب دیویس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو کاملا جدی است و آنها قصد دارند به زودی پیشنهادی را به صورت رسمی به باشگاه بایرن مونیخ ارائه کنند.

این ستاره کانادایی یکی از مهره‌های کلیدی بایرن در چند فصل اخیر بوده است و به همین دلیل مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا او را برای ادامه حضور در آلیانز آرنا متقاعد کنند و پیشنهادهای جذابی را هم در طول این مدت در مذاکرات به او ارائه کرده‌اند.

این در حالی است که این بازیکن شخصا علاقه زیادی به رئال مادرید دارد و پوشیدن پیراهن این تیم در فصل آینده باعث شده است که برای ترک بایرن مونیخ وسوسه شود و به نظر می‌رسد که رئال در این بین از نیروهای دیگری هم کمک گرفته است.

اسکای اسپورت آلمان مدعی شده است که آلابا صحبت‌های بسیاری را با دیویس انجام داده و از تجربه خودش در ترک بایرن و حضور در مادرید صحبت کرده است تا بتواند این به بازیکن برای گرفتن تصمیم نهایی کمک کند.

این بازیکن که حالا دوران درمانش پس از پارگی رباط صلیبی را سپری می‌کند، پیش از این با ترک بایرن به رئال پیوسته بود و حالا ماموریت ویژه برای انجام اقدامی مشابه از سوی دیویس را برعهده گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *