بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار جدی اسطوره استقلال به جواد نکونام + عکس

محمد مومنی : جواد نکونام بازی به بازی برنامه‌ ریزی کند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۷
محمد مومنی : جواد نکونام بازی به بازی برنامه‌ ریزی کند

محمد مومنی پیشکسوت استقلال گفت : کیفیت فنی تیم فوتبال استقلال تا قبل از اینکه گل نزده، خوب است و پس از گل زدن به دنبال حفظ نتیجه و آورده خودش است نکونام بازی به بازی برنامه‌ریزی می‌کند، اما معلوم نیست آیا این روش در نهایت منتج به قهرمانی خواهد شد یا نه.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد مومنی پیشکسوت استقلال درباره صدرنشینی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر اظهار داشت:

استقلال هدفمند بازی می‌کند، یعنی کسب نتیجه برایش در اولویت قرار دارد و جواد نکونام باتوجه به داشته‌هایش برنامه‌ریزی می‌کند تا به هدفش دست پیدا کند. او راهکار مناسبی انتخاب کرده و با تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و تراکتور لیگ برتر بازی کرده است.

وی افزود:

گفته می‌شود که مدیرعامل و سرمربی اختلاف دارند، اما این موضوع باعث نمی‌شود که خطیر به نکونام کمک نکند.

کارشناس فوتبال درباره انتقادات به اینکه استقلال دنبال نتیجه است، اما بد بازی می‌کند، عنوان کرد:

شاید برخی‌ها بگویند که استقلال خوب بازی نمی‌کند، اما سرمربی تصمیم گیرنده است و برای رسیدن به هدفش طبق طراحی‌اش به پیش می‌رود. از سوی دیگر هم علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال با وجود تمام مشکلات و اختلاف نظرها با نکونام همکاری می‌کند و از لحاظ تامین منابع مالی توقع تیمش را برآورده می‌سازد.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد:

کیفیت فنی تیم فوتبال استقلال تا قبل از اینکه گل نزده، خوب است و پس از گل زدن به دنبال حفظ نتیجه و آورده خودش است. نکونام بازی به بازی برنامه‌ریزی می‌کند، اما معلوم نیست آیا این روش در نهایت منتج به قهرمانی خواهد شد یا نه.

مومنی در مورد تدبیر نکونام برای برداشتن فشار از روی بازیکنانش یادآور شد:

اگر نکونام بگوید که تیمش قهرمان می‌شود، فشار روی بازیکنانش زیاد خواهد شد و نفراتش هم نمی‌توانند کیفیت اصلی خودشان را نیز ارائه بدهند. شاید به همین دلایل است که از صبحت درباره قهرمانی تیمش ناراحت می‌شود.

وی درباره عملکرد بازیکنان خارجی تیم فوتبال استقلال گفت:

بلانکو در این شرایط سنی، بازیکن با انرژی است که برای حفظ نتیجه، با دوندگی زیاد در دفاع و حمله به تیم کمک می‌کند. ماشاریپوف هم از تجربه بالایی برخوردار است و در روند رو به جلو تیم استقلال بسیار عالی بازی می‌کند.

مومنی در مورد اعلام لیست اسامی دعوت‌شدگان به تیم ملی فوتبال ایران افزود:

با توجه به شناختی که امیر قلعه‌نویی از مسابقات لیگ برتر دارد، نفرات جوان را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. همچنین بهترین بازیکنان جوانی که در تیم‌های لیگ برتری توانایی خودشان را به قلعه‌نویی نشان دادند در لیست تیم ملی قرار گرفتند. روش پوست‌اندازی به گونه‌ای است که تجربه بازیکنان داخل زمین در بازی‌های تیم ملی به نفرات جوان انتقال داده می‌شود که در سال‌های آینده شاهد بازهم شاهد ظهور نسل جدید و بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، سردار آزمون، رامین رضاییان و … باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد به این اردوی تیم ملی دعوت نشدند و باید فدراسیون فوتبال برای آنها که سال‌ها برای فوتبال ایران زحمت کشیده‌اند یک برنامه‌ریزی برای تجلیل و تقدیر باشکوهی تدارک ببینند.

محمد مومنی : جواد نکونام بازی به بازی برنامه‌ ریزی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *