بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شرط اصلی بازگشت ستاره محبوب پرسپولیسی به تیم ملی فوتبال ایران

شرط بازگشت احمد نوراللهی به تیم ملی فوتبال ایران

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۵
احمد نوراللهی یک راه برای بازگشت به تیم ملی دارد

امیر قلعه‌نویی درباره احتمال بازگشت احمد نوراللهی به تیم ملی نکاتی را مطرح کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تیم ملی ایران پس از بازی ایران در برابر هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی 2026 به خاطر حواشی که احمد نوراللهی به بار آورد و شبانه اردوی تیم ملی را ترک کرد بر روی نام وی قلم قرمز کشید و حتی با وجود درخشش او در ادنوک لیگ امارات و عملکرد خیره‌کننده با پیراهن تیم الوحده نسبت به او بی‌تفاوت ماند. 

قلعه‌نویی ترجیح داد تا تیم ملی را بدون در اختیار داشتن احمد نوراللهی راهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کند اما حالا درباره شرایط بازگشت دوباره‌اش به نکته جالبی اشاره کرده است.

قلعه‌‌نویی با اذعان به این موضوع که دوست ندارد فوتبال نوراللهی نابود شود و حتی او کوچک‌ترین ضربه‌ای را بخورد به مانند اظهار نظر‌های قبلی‌اش درباره نوراللهی گفت:

نوراللهی مورد تایید من و کادر فنی بود و در همه اردوهای تیم ملی حضور داشت و دعوت می‌شد اما از چارچوبی خارج شد و اصولی را زیر پایش گذاشت که اگر از آن می‌گذشتم اصول خودم ارا زیر سوال می‌بردم!

همچنین قلعه‌نویی به این موضوع هم اشاره کرد:

نوراللهی با وجود همه این اتفاقات یک بار هم عذرخواهی نکرده و این دلیل مستحکمی می‌تواند باشد تا او به تیم ملی دعوت نشود.

قلعه‌نویی و نوراللهی به مانند ماجرای چند سال قبل مهدی رحمتی و کارلوس کی‌روش رفتار کردند و به نوعی بعد از مدت‌ها یاد و خاطره اختلافات میان سرمربی پرتغالی و مهدی رحمتی زنده شد.

با این صحبت‌ها به نظر می‌رسد اگر نوراللهی اقرار کند که اشتباه کرده و به دلیل رفتارش عذرخواهی کند می‌تواند به قائله خاتمه بدهد و دوباره رنگ پیراهن تیم ملی را ببیند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *