بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار جدی اسطوره استقلال به تیم نکونام + جزئیات

ایمان عالمی : استقلال در ادامه مسابقات روند صدرنشینی خودش را حفظ کند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۱
ایمان عالمی : استقلال در ادامه مسابقات روند صدرنشینی خودش را حفظ کند

ایمان عالمی پیشکسوت استقلال گفت : امسال و سال گذشته بازیکنان استقلال در دریافت دستمزدشان با مشکل مواجه هستند و فقط برای شادی دل طرفداران می‌جنگند بر همین اساس لازم است برای بازی آینده تدارک بهتری داشته باشند و ان‌شاءالله در بازی‌های آینده، موفق ظاهر شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایمان عالمی پیشکسوت استقلال درباره تساوی تیم فوتبال استقلال در دربی صد و سوم پایتخت اظهار داشت:

از لحاظ کیفیت بازی، آنچه که من فکر می‌کردم از آب درنیامد. همه تماشاگران برای دیدن یک بازی زیبا به ورزشگاه می‌آیند، اما با توجه به شرایط بازی در نیمه دوم و تغییرات در هر دو تیم، باز هم بازی خیلی جذابی از آب درنیامد، اما با توجه به شرایط مسابقه، در برخی از دقایق بازی هر تیم قابلیت‌های فنی خودش را به نمایش گذاشتند.

وی در مورد عملکرد تیم فوتبال استقلال و گرفتن یک امتیاز مهم دربی عنوان کرد:

استقلال بازی را خوب شروع کرد و توانست ۲۰ دقیقه اول بازی، میدان را در اختیار داشته باشد. هر چه زمان به جلوتر رفت، پرسپولیس به بازی مسلط شد و عملکرد بهتری داشت. در ابتدای نیمه دوم هم استقلال نسبت به پرسپولیس برتری داشت، اما پرسپولیس به تدریج سوار بازی شد. استراتژی هر دو تیم این بود که از دربی امتیاز داشته باشند و استقلال باید با امتیاز خارج می‌شد و به خاطر همین موضوع بی‌گدار به آب نزد. تقسیم امتیازات دربی، از نظر امتیازگیری به سود استقلال تمام شد، چون اختلاف خودش را با پرسپولیس نگه داشت و کماکان در صدر جدول باقی ماند. در ادامه نیز قطعاً باید استقلال این روند را حفظ کند.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه پرسپولیس مهره‌های باتجربه‌تری نسبت به استقلال دارد، ادامه داد:

پرسپولیس هم بازیکنان خوبی در زمین و هم روی نیمکت دارد، به همین دلیل دست سرمربی‌اش بازتر از نکونام بود. اما استقلال بازیکنان باغیرت و باتعصبی دارد که با تمام وجودشان برای تیم بازی می‌کنند. امسال و سال گذشته بازیکنان استقلال در دریافت دستمزدشان با مشکل مواجه هستند و فقط برای شادی دل طرفداران می‌جنگند. بر همین اساس لازم است برای بازی آینده تدارک بهتری داشته باشند و ان‌شاءالله در بازی‌های آینده، موفق ظاهر شوند.

پیشکسوت فوتبال در مورد دیدار استقلال و هوادار در هفته بیست و یکم لیگ برتر یادآور شد:

این مسابقه جذابیت دیگری هم دارد که حضور جواد نکونام و مسعود شجاعی روی نیمکت دو تیم است. دو دوست قدیمی، کاپیتان‌های تیم ملی که با هم در اوساسونا هم‌بازی بودند. همچنین تیم فوتبال هوادار قابلیت‌های زیادی دارد، تیم جوانی است که با آمدن مسئولان جدید شرایط‌شان بهتر شده و فکر می‌کنم همانند دیدار رفت مقابل استقلال بازی جذابی را ارائه دهند.

عالمی در پایان درباره جایگاه مناسب استقلال در این فصل لیگ برتر خاطرنشان کرد:

استقلال امسال برای آوردن جواد نکونام دچار مشکلاتی بود، اما سپس با او قرارداد ۳ ساله بست. هر مربی که برای یک تیم انتخاب می‌شود یک پروسه سه ساله را تعیین می‌کند تا به نتایج مدنظر خودش برسد. اما امسال غیرت و تعصب بازیکنان و مربیان استقلال بود که توانستند در این جایگاه خوب قرار بگیرند. استقلال تیم بزرگی است و همیشه در هر فصل مسابقات فوتبال ایران در کورس قهرمانی حضور داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *