بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان لو رفت + جزئیات

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۴
پرسپولیس ؛ ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان مشخص شد

پرسپولیس از چارچوب هفته بیست و یکم و آخرین دیدار خود پیش از پایان سال، به مصاف پیکان خواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس پس از تساوی در دربی که نتوانست فاصله خود با استقلال را به صفر برساند، حالا به دنبال کسب سه امتیاز از 10 بازی باقی‌مانده تا پایان فصل است که در اولین گام میزبان پیکان خواهد بود. این بازی از ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادی با حضور هواداران برگزار خواهد شد.

علیرضا بیرانوند سنگربان مطمئن سرخ‌ها که در دربی  موفق به کلین شیت شد، در این بازی نیز قطعا فیکس خواهد بود.

کنعانی زادگان که به دلیل ۴ اخطاره شدن در بازی با فولاد از حضور در دربی محروم شده بود، در این بازی می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند. گولسیانی نیز به دلیل مصدومیت دربی را از دست داد اما در بازی با پیکان با صلاحدید کادرفنی می‌تواند به میدان برود تا او و کنعانی  در قلب دفاع سرخپوشان قرار گیرند.دانیال اسماعیلی فر در سمت راست و عبدالکریم حسن در سمت چپ، خط دفاعی پرسپولیس را تکمیل خواهند کرد.

خط میانی سرخپوشان با محرومیت سروش رفیعی دستخوش تغییر خواهد شد و باید یکی از میان سینا اسد بیگی و محمد خدابنده لو در کنار مسعود ریگی قرار گیرند که شانس خدابنده لو برای بازی فردا بیش‌تر خواهد بود. اوسمار برای پست وینگر چپ، اوستون اورونوف و برای وینگر راست، مهدی ترابی را انتخاب خواهد کرد.

برای خط حمله نیز به مانند بازی‌های اخیر، عیسی آل کثیر در نوک حمله بازی می‌کند و امید عالیشاه در کنار او قرار خواهد گرفت‌.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان:

علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدا بنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، عیسی آل کثیر و امید عالیشاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *