بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیورپول جایگزین محمد صلاح را پیدا کرد

عمر مارموش گزینه موردعلاقه لیورپول در صورت جدایی محمد صلاح

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۵
لیورپول ؛ عمر مارموش گزینه موردعلاقه لیورپول در صورت جدایی محمد صلاح

در آلمان ادعا شده است عمر مارموش گزینه موردعلاقه لیورپول برای تقویت خط حمله با جدایی محمد صلاح است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیلد اشاره کرده است که لیورپول جدی‌ترین باشگاه برای جذب ستاره مصری فرانکفورت است. اینکه لیورپول می‌خواهد در مجموع تا 50 میلیون یورو برای این بازیکن پیشنهاد دهد و او را جانشین صلاح کند که احتمالا به لیگ عربستان خواهد رفت.

میشائیل رشکه، مدیر ورزشی سابق باشگاه‌هایی مانند بایرن مونیخ و شالکه که حالا به عنوان مدیر آژانس نقل و انتقالات استلار فعالیت می‌کند، به اخبار منتشر شده توسط بیلد پاسخ داد.

رشکه به تلویزیون مصر گفت:

«پیشنهاد لیورپول؟ عمر مارموش بازیکنی فوق العاده عالی است. خیلی وقت بود که کسی مثل او در لیگ آلمان ندیده بودم و یکی از بهترین مهاجمان بوندسلیگاست. او بازیکنی عالی است و علی‌رغم حضور کوتاه مدتش در فرانکفورت، پیشرفتش حیرت انگیز بوده است.»

او در ادامه افزود:

«برنامه‌های خوبی برای عمر مارموش داریم و او آینده خوبی خواهد داشت. بازیکنی که بازار جهانی خوبی دارد. نمی‌توان رد کرد که او از همه کشورهای دنیا پیشنهاد دارد و این طبیعی است. مارموش را نمی‌توان با هیچ بازیکن دیگری حتی با آلمانی‌ها مقایسه کرد. او بازیکنی است که شخصیت منحصر به فرد خود را دارد.»

این بازیکن در این فصل، در 32 بازی، 15 گل زده و 6 پاس گل داده است. در مجموع او روی 21 گل فرانکفورت اثر مستقیم گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *