بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

در انتظار فینال جذاب لیورپول _ لورکوزن

احتمال بالای برگزاری فینال لیگ اروپا بین لیورپول و بایرلورکوزن

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۹:۳۸
لیگ اروپا ؛ احتمال بالای برگزاری فینال لیگ اروپا بین لیورپول و بایرلورکوزن

ژابی آلونسو که شایعات زیادی در مورد حضورش در لیورپول مطرح می‌شود، می‌تواند در فینال لیگ اروپا با این تیم رو به رو شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، بدون حضور تیم‌های اسپانیایی مسیری را به سوی فینال فرضی بین لیورپول یورگن کلوپ و بایر لورکوزن ژابی آلونسو ترسیم کرده است.

این تیم آلمانی که در 37 بازی متوالی شکست نخورده، صدرنشین بوندس‌لیگاست و همچنین در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان حضور دارد. آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف وستهم خواهند رفت. وستهم، آخرین قهرمان لیگ اروپا با ستاره‌هایی مانند محمد کودوس، لوکاس پاکتا، جارود بوون رقیب سرسختی برای بایر خواهد بود.

اگر تیمی که جرمی فریمپونگ، فلورین ویرتز، الکس گریمالدو را در اختیار دارد از این مرحله عبور کند، با برنده بازی میلان-رم رو‌به‌رو می‌شود. یک بازی بزرگ بین تیم‌های ایتالیایی‌ با حضور رافائل لیائو، تئو هرناندز، پائولو دیبالا، روملو لوکاکو و همینطور نام‌های بزرگتری مانند استفانو پیولی و دانیله ده‌‌روسی.

لیورپول هم در این مرحله به مصاف آتالانتا خواهد رفت. در آخرین ماه‌های حضور یورگن کلوپ در آنفیلد، قرمزها که بازیکنانی مانند محمد صلاح، داروین نونیز، دومینیک سوبوسلای را اکنون در اختیار دارند، پس از فتح جام اتحادیه، به سراغ لیگ برتر، جام حذفی و لیگ اروپا می‌روند. اگر آن‌ها تیم تحت هدایت جان پیه‌رو گاسپرینی را از پیش رو بردارند به مصاف برنده بازی بنفیکا و المپیک مارسی خواهند رفت.

لیورپول-لورکوزن در فینال؟

همه در مورد فینال دوبلین بین لیورپول و لورکوزن با آینده نامعلوم ژابی آلونسو و حضور احتمالی او در مرسی ساید به عنوان جانشین کلوپ خیال پردازی می‌کنند.

4 بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به شرح زیر است:

بنفیکا – مارسی
لیورپول – آتالانتا
میلان – رم
بایرلورکوزن – وستهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *