بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بارسونا دست به عصا در جدال برابر پاری سن ژرمن

محرومیت در کمین یامال، دی یونگ، آرائوخو، کریستنسن، فلیکس، تورس و روبرتو در صورت دریافت کارت زرد برابر پاری سن ژرمن

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۹
بارسلونا ؛ محرومیت در کمین یامال، دی یونگ، آرائوخو، کریستنسن، فلیکس، تورس

لامین یامال، فرانکی دی یونگ، آرائوخو، کریستنسن، فلیکس، فران تورس و سرخی روبرتو در صورت دریافت کارت زرد، بازی برگشت مقابل پاری سن ژرمن را از دست خواهند داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا و پاری سن ژرمن بر اساس قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بارسا برای اولین بار در چهار سال گذشته و پس از شکست ناپولی در مونتجوئیک با گل‌های فرمین، کانسلو و لواندوفسکی به این مرحله رسیده است.

شاگردان ژاوی باید در بازی رفت در پارک دو پرنس بسیار احتیاط کنند، زیرا تا 7 بازیکن با خطر محرومیت روبرو هستند.

در رقابت‌های لیگ قهرمانان، هر بازیکنی که سه کارت زرد دریافت کند، از یک بازی محروم می‌شود. در بارسا، لامین یامال، فرانکی دی یونگ، آرائوخو، کریستنسن، ژوائو فلیکس، فران تورس و سرخی روبرتو دو کارته هستند، بنابراین اگر در فرانسه کارت بگیرند، بازی برگشت در مونتجوئیک را از دست می‌دهند.

به همین ترتیب، آنها اگر در بازی رفت کارت نگیرند و در بازی برگشت توسط داور جریمه شوند، در صورت صعود بارسا بازی رفت نیمه نهایی را از دست خواهند داد. البته اگر آبی اناری‌ها به جمع چهار تیم برتر برسند، تمام کارت‌ها پاک می‌شوند و بازیکنان تک کارته بدون دغدغه به دور بعد می‌رسند.

در تیم فرانسوی سه بازیکن در حالت آماده‌باش قرار دارند. میلان اشکرینیار، لوکاس هرناندز و اوگارته قبلا دو کارت در این رقابت‌ها دیده‌اند و اگر سومی را در بازی رفت دریافت کنند، بازی برگشت را در مونتجوئیک از دست می‌دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *