بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آشتی کنان عنایتی با سرمربی ملوان + عکس

دیدار مهدی تارتار سرمربی ملوان با غلامرضا عنایتی در ورزشگاه ایران‌خودرو

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۹
پیکان ؛ دیدار مهدی تارتار سرمربی ملوان با غلامرضا عنایتی در ورزشگاه ایران‌خودرو

سرمربی ملوان امروز همراه اعضای تیم خود در ورزشگاه ایران‌خودرو حضور یافت و با رضا عنایتی و پیکانی‌ها دیدار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک روز بعد از حواشی پیش آمده در جریان دیدار پیکان و ملوان، امروز اعضای کادرفنی دو تیم با هم روبه‌رو شدند و دیدار کردند.

در مسابقه‌ای که پیکان یک بر صفر ملوان را شکست داد، نیمکت‌نشینان دو تیم در طول مسابقه درگیری‌های لفظی با هم داشتند و این مسئله به کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی نیز کشیده شد. مهدی تارتار سرمربی ملوان در نشست خبری خود با اعلام اینکه «روز سیاه فوتبال بود»، اعتقاد داشت از سوی نیمکت‌نشینان حریف به او بی‌احترامی شده است. این مسئله حاشیه‌هایی را در فضای فوتبال ایجاد کرد.

با وجود مسائل پیش‌آمده اما امروز اتفاقی جالب رخ داد که باعث آشتی‌کنان تارتار با رضا عنایتی و سایر اعضای کادرفنی پیکان شد.

پیکان ؛ دیدار مهدی تارتار سرمربی ملوان با غلامرضا عنایتی در ورزشگاه ایران‌خودرو پیکان ؛ دیدار مهدی تارتار سرمربی ملوان با غلامرضا عنایتی در ورزشگاه ایران‌خودرو
اعضای تیم ملوان بعد از بازی شب گذشته در تهران ماندند و برای انجام تمرین ریکاوری دنبال زمین تمرین می‌گشتند. در نهایت با همکاری باشگاه پیکان تارتار و اعضای تیمش امروز به مجموعه ورزشی ایران‌خودرو که ورزشگاه خانگی پیکان است رفتند و آنجا ریکاوری کردند.

در حاشیه برگزاری ریکاوری پیکانی‌ها در ایران‌خودرو تارتار و عنایتی دیداری گرم و صمیمانه داشتند. همچنین اعضای کادرفنی دو تیم هم با ملاقات داشتند تا سریع‌ترین آشتی‌کنان فوتبال ایران را شاهد باشیم! اتفاقی که باعث شد حواشی مربوط به مسابقه روز گذشته خیلی زود از بین برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *