بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این ستاره سه امتیاز را به عنایتی هدیه داد + عکس

گلزنی محمدحسین فلاح مهاجم پیکان در دیدار برابر ملوان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۹
فلاح ؛ گلزنی محمدحسین فلاح مهاجم پیکان در دیدار برابر ملوان

آچار فرانسه پیکانی‌ها یک بار دیگر موفق شد گل سه امتیازی برای تیمش بزند و عصای دست رضا عنایتی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدحسین فلاح بدون شک ستاره‌ این روزهای پیکان تهران است؛ بازیکنی که توسط مجتبی حسینی از امیدهای استقلال به پیکان آورده شد و دو سال خوبی را در جمع خودروسازان سپری کرد، در اوایل فصل در مقطعی با رسول خطیبی به اختلاف خورد، اما با حضور رضا عنایتی در رأس کادرفنی پیکان دوباره توانایی‌های فنی خود را به نمایش می‌گذارد.

این چپ‌پای 24 ساله با نظر عنایتی امسال برای پیکان در همه خطوط به جز دروازه‌بان (دفاع، هافبک و حمله) بازی کرده، در چند بازی اخیر به عنوان وینگر چپ به میدان رفته و حالا دو هفته است با گل‌های سه امتیازی خود به برد تیمش کمک می‌کند.

فلاح ؛ گلزنی محمدحسین فلاح مهاجم پیکان در دیدار برابر ملوان فلاح ؛ گلزنی محمدحسین فلاح مهاجم پیکان در دیدار برابر ملوان
فلاح هفته گذشته با دو گلی که وارد دروازه سپاهان کرد، نقش اول برتری طلایی‌پوشان در میدان سخت نقش جهان اصفهان بود و روز گذشته نیز در جریان برد تیمش مقابل ملوان انزلی هم موفق به گلزنی شد. او در بازی دیروز روی یک ارسال بلند با نفوذی سریع و پرتاب خودش به سمت توپ یک گل تماشایی دیگر را برای خودروسازان زد تا همچنان ستاره تیمش باشد.

این بازیکن که سابقه حضور در استقلال را نیز دارد، حالا به دوران خوب فوتبال خود برگشته و تلاش می‌کند تا در هفته‌های پایانی لیگ برتر هم برای تیمش مفید باشد. بی‌شک فلاح که در پایان فصل قرارداد سه‌ساله‌اش با پیکان هم تمام می‌شود، با ادامه این روند یکی از نفراتی است که می‌توان از حالا انتقالش به تیم‌های دیگر فوتبال ایران را پیش‌بینی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *