بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره آرسنال قراردادش را تمدید کرد + عکس

تمدید قرارداد بن وایت با آرسنال تا سال 2028

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۹
بن وایت ؛ تمدید قرارداد بن وایت با آرسنال تا سال 2028

بن وایت قرارداد بلندمدتی جدیدی تا سال 2028 با آرسنال امضا کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بن وایت این بازیکن 26 ساله در سال 2021 با قراردادی 50 میلیون پوندی از برایتون به توپچی ها پیوست و اولین بازی خود را برابر برنتفورد پشت سر گذاشت. او خود را به عنوان بازیکن کلیدی در قلب خط دفاعی میکل آرتتا ثابت کرده است.

وایت در دومین فصل حضورش در تیم شمال لندن، به دفاع راست منتقل شد، جایی که در آن جایگاهش را مستحکم کرده و به مهره مهم آرسنال در راه قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان تبدیل شده است.

قرارداد جدید وایت حداقل تا سال 2028 ادامه خواهد داشت و شامل گزینه ای برای تمدید یک ساله نیز می شود. پس از ماه ها مذاکره، باشگاه خوشحال است که توانست با او تمدید کند.

بن وایت ؛ تمدید قرارداد بن وایت با آرسنال تا سال 2028

مدیر ورزشی ادو گفت:

«ما بسیار خوشحالیم که قرارداد بلندمدت جدیدی را با بن تکمیل کردیم.از زمانی که بن به ما ملحق شد، مشارکت و تعهد او بسیار با بالا بوده است. هواداران ما او را دوست دارند، ما او را دوست داریم و مشتاقانه منتظریم تا سال‌های آینده از بازی های بن بیشتر لذت ببریم.»

این نظرات توسط آرتتا تکرار شد. او گفت:

«خبر خوبی است که بن آینده خود را به باشگاه برای سال های بیشتری پیوند داد. بن یک بازیکن کلیدی برای ماست، یک حرفه ای برتر با ذهنیت برنده، و یکی از کسانی که الگوی هر بازیکنی است. توانایی، اراده و نگرش مثبت بن بسیار مهم است، اما او همچنین یک شخصیت و انسان عالی است. همه ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با بن در سال های آینده هستیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *