بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چلسی امیدوار به جدایی ستاره بایرن مونیخ

سود 20 درصدی چلسی از انتقال موسیالا ستاره بایرن مونیخ به باشگاهی دیگر

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۹
موسیالا ؛ سود 20 درصدی چلسی از انتقال موسیالا ستاره بایرن مونیخ به باشگاهی دیگر

هر انتقال جمال موسیالا به باشگاهی دیگر برای چلسی 20 درصد سود مالی خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

موسیالا از زمان حضور در تیم اول بایرن مونیخ در سال 2021 به یکی از بهترین بازیکنان این تیم تبدیل شد و با وجود سن کمی که داشت توانست جایش را در ترکیب اصلی پیدا کند.

درخشش او در ترکیب این تیم که نقش مهمی را هم در قهرمانی فصل گذشته این تیم با به ثمر رساندن گل سرنوشت‌ساز در بازی آخر ایفا کرد باعث شده است که توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی و خصوصا باشگاه‌های لیگ برتری به او جلب شود.

با این حال، مدیران بایرن مونیخ به هیچ وجه دوست ندارند او را از دست بدهند و به همین دلیل پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به مدیر برنامه این بازیکن ارائه کردند تا هرچه زودتر برای امضای قرارداد جدید با او به توافق برسند. این در حالی است که موسیالا هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده و احتمال جدایی و انتقالش به باشگاهی دیگر بالاست.

در همین رابطه دیلی میل فاش کرد که چلسی 20 درصد از رقم فروش آتی این بازیکن با استعداد آلمانی را حفظ کرده است. این شرطی بود که چلسی هنگام انتقال او به بایرن در سال 2019 تعیین کرد.

ارزش بازار موسیالا در ترانسفرمارکت، 110 میلیون یورو است و قرارداد او با قهرمان بوندسلیگا در سال 2026 به پایان می‌رسد. فروش او برای چلسی قطعا سود خوبی به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *