بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عصبانیت سرمربی الهلال با وجود برتری برابر الاتحاد

ژسوس سرمربی الهلال : عصبانی ام چون باید بیشتر به الاتحاد گل می زدیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۱
ژسوس سرمربی الهلال : عصبانی ام چون باید بیشتر به الاتحاد گل می زدیم

سرمربی الهلال می‌گوید که تیمش باید برابر الاتحاد گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الهلال شب گذشته موفق شد در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه دو بر صفر از سد الاتحاد عبور کرده و گام بزرگی برای رسیدن به بازی نیمه نهایی بردارد.

ژرژ ژسوس، مربی پرتغالی الهلال، از عدم موفقیت بازیکنانش در استفاده از کمبود عددی الاتحاد پس از اخراج انگولو کانته، ابراز نارضایتی کرد و مدعی بود که تیمش باید به گل‌های بعدی دست پیدا می‌کرد.

ژسوس در نشست خبری پس از پایان بازی گفت:

ما در نیمه اول دو گل زدیم و دو موقعیت نیز توسط سالم و میتروویچ از دست دادیم. در نیمه دوم، پس از اخراج کانته، می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، اما بازیکنان احساس می‌کردند که مسابقه آسان‌تر شده است و ما آنقدر که لازم بود، تهاجمی نبودیم و من از این موضوع راضی نیستم.

سرمربی الهلال در خصوص علت نارضایتی خود در برخی مقاطع از بازی پاسخ داد:

بابت از دست دادن توپ در بخش عقب زمین راضی نبودم و این موضوع بیش از یک بار این اتفاق افتاد. اعتماد به نفس ما بیشتر از حدی بود که تیم نیاز داشت. این موضوع باید اصلاح شود و هدف ما صعود به مرحله بعدی خواهد بود.

سرمربی پرتغالی ترس خود را بابت مصدومیت بازیکنانش پنهان نکرد و توضیح داد:

ما وارد مرحله تعیین کننده‌ای شده‌ایم و باید از مصدومیت جلوگیری کنیم. حسان تمبکتی قبل از بازی با الاتحاد از دسترس ما خارج شد. ما مصدومیت سالم الدوسری را بررسی خواهیم کرد و باید با استفاده چرخشی و حفظ تعادل، از بازیکنان محافظت کنیم.

وی افزود:

تنوع گزینه‌ها به ما کمک می‌کند. در بازی بعدی مقابل الریاض بازیکنانی خواهیم داشت که در دیدار با الاتحاد حضور نداشتند مانند الشهری، کنو، میشل، بونو و لودی.

این مربی در خصوص حضور محمد العویس به جای هزینه یاسین بونو مراکشی، گفت:

بونو در بین سه دروازه‌بان برتر جهان قرار دارد و من بدون نگرانی این تصمیم گرفتم. من از درخشش العویس بسیار خوشحالم و با توجه به شرایط، ممکن است در هر زمانی چنین تصمیماتی بگیریم.

ژسوس در پایان و درخصوص اظهارات مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی حریف، در مورد اطمینانش از جبران این نتیجه توسط الاتحاد در بازی برگشت گفت:

این چیزی است که هر مربی برای ایجاد انگیزه در بازیکنان و تیمش بیان می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *