بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادامه تاریخسازی اینزاگی با اینتر در سری آ

9 پیروزی پیاپی اینزاگی با اینتر در سری آ

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۱
اینتر ؛ 9 پیروزی پیاپی اینزاگی با اینتر در سری آ

سیمونه اینزگی به عنوان سرمربی اینتر بسیاری از آمارهای فوتبال ایتالیا را دگرگون کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر دوشنبه شب موفق شد با غلبه بر جنوا در دیداری نزدیک، فاصله‌اش با یوونتوس در صدر جدول رده‌بندی سری آ را افزایش دهد و این فاصله را به 15 امتیاز برساند. نتیجه‌ای که باعث خواهد شد اینتر در فاصله 11 هفته مانده به پایان رقابت‌های سری آ، با تحمل شکست در 40 درصد از بازی‌هایش تا پایان فصل هم در نهایت عنوان قهرمانی و ستاره دوم روی پیراهنش را به دست بیاورد.

نکته جالب توجه این پیروزی برای اینتر علاوه بر افزایش فاصله چشمگیر با یوونتوس و میلان، گلزنی دوباره الکسیس سانچس از روی نقطه پنالتی بود. او که گل دوم تیمش را به ثمر رساند، برای سی و هفتمین بار در بازی‌های سری آ گل زد و به آرتورو ویدال رسید. ویدال پیش از این دومین گلزن برتر شیلیایی در تاریخ سری آ با 37 گل بود و اکنون در رتبه دوم، الکسیس را شریک خود می‌بیند.

همچنین برای اولین بار در دوران سرمربیگری سیمونه اینزاگی، اینتر به 9 پیروزی پیاپی دست یافت. آخرین بار نراتزوری تحت هدایت آنتونیو کونته در فصل 21-2020، در فاصله ژانویه تا آوریل موفق شده بودند از این مرز عبور کرده و به 11 پیروزی متوالی در دیدارهای سری آ دست یابد.

اینزاگی با کسب این پیروزی مهم در بازی شماره 300 به‌عنوان سرمربی در سری آ، صد و هفتاد و هشتمین بار پیروزی را تجربه کرد و از الگری (171) و کارلو آنچلوتی (172) در میان سرمربیانی که در تاریخ سری آ از 300 بازی ابتدایی‌شان بیشترین پیروزی را کسب کرده‌اند، عبور کرده و به‌عنوان بهترینِ تاریخ از این نظر، رکورددار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *