بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی اینتر : حالا قهرمانی در چمپیونزلیگ را می خواهم !

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر : حالا باید در لیگ قهرمانان به پیش برویم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۲
اینتر ؛ سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر : حالا باید در لیگ قهرمانان به پیش برویم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است که تیمش باید درخشش این فصل را در لیگ قهرمانان ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا روبروی جنووا به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.

آنها با این پیروزی موفق شدند با 15 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در جایگاه اول جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار بگیرند و امیدوار هستند که بتوانند با حفظ این روند در هفته‌های باقی مانده جام قهرمانی را بار دیگر از آن خودشان کنند.

اینزاگی پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:

«سرنوشت ما در دست ماست چون حالا در فاصله 33 روز 15 امتیاز فاصله بین یوونتوس و میلان و ما به وجود آمده است. ما باید همچنان متمرکز بمانیم چون سال‎‌هاست که در فوتبال حضور داریم و می‌دانیم که هنوز بازی‌های زیادی پیش روی ماست.

تقویمی که پیش از وقفه دیدارهای ملی در ماه مارس در پیش داریم با توجه به بازی با بولونیا، اتلتیکو مادرید و ناپولی بسیار فشرده است. من باید از بازیکنانم تشکر کنم چون در سال 2024 آنها در فاصله 50 روز 12 بازی انجام دادند و در همه 12 بازی پیروز شدند. ما نباید به حریفان فکر کنیم یا خوشحالی کنیم، فقط باید رو به جلو پیش برویم.

باید به همین روند ادامه دهیم و سعی کردیم به همین شکل کار کنیم. این بازیکنان می‌دانند که هدف اصلی ما در زمین چیست و هنوز یازده هفته دیگر از رقابت‌های سری آ و 33 امتیاز برای به دست آوردن باقی مانده است، بنابراین نباید هیچ چیزی را رها کنیم.

درباره تغییرات در تیم هم باید بگویم که من چیزی که در تمرینات می‎‌بینم را پیش می‌برم. مردم یک ماه پیش درباره الکسیس سانچز و مارکو آرناتوویچ سوال می‌کردند. آنها می‌گویند که ما مثل ردبول در فرمول یک هستیم اما چند ماه قبل اینطور نبود و در آگوست چنین احساسی وجود نداشت.

ما به سختی تلاش کردیم تا به اینجا برسیم. سانچز و آرناتوویچ من را شگفت‌زده نکردند. اگر ما از حضور آنها در این بازه زمانی برخوردار نبودیم، چنین نتایجی هم کسب نمی‌کردیم. شرایط ما در خط حمله به این شکل است اما درباره تمام تیم هم صدق می‌کند.

این موفقیت نتیجه تلاش همه است، کادر فنی من، بازیکنان و باشگاه که سعی کرد در کوچک‌ترین جزئیات از ما حمایت کند. من خیلی خوش شانس هستم که چنین تیمی دارم که به این شکل کار می‌کنند و ما باید این روند را ادامه دهیم. قهرمان سوپر جام شدیم، سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کس کردیم و حالا باید این روند را در لیگ قهرمانان به کار بگیریم.»

سرمربی اینتر درباره حواشی مربوط به پنالتی اضافه کرد:

«من بازی‌های بسیاری را در ایتالیا و اروپا تجربه کردم، شاید نزدیک به 400 بازی. دیدارهای بسیاری را در خارج از کشور تماشا کردم و باید بگویم که داوران ما بهترین هستند. فکر می‌کنم تغییر زمانی رخ می‌دهد که ما نپرسیم داور وسط یا کمک داور ویدویی کیست و فقط به زمین برویم و بازی کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *