بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره جوان اینتر : رونالدو الگو من است

تیجان بیوکنن، بازیکن اینتر : رونالدو نازاریو الگوی کودکی من بود

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۲:۴۸
اینتر ؛ تیجان بیوکنن، بازیکن اینتر : رونالدو نازاریو الگوی کودکی من بود

تیجان بیوکنن، بازیکن اینتر، از حضور در این باشگاه خوشحال است و تایید کرد که رونالدو نازاریو الگوی کودکی او بود

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیجان بیوکنن، ملی‌پوش کانادایی، به بازی در اینتر افتخار می‌کند و اعلام کرد رونالدو، ملی‌پوش برزیلی سابق، محبوب‌ترین بازیکن سابق اینتر از نگاه اوست.

این ملی پوش کانادایی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به نراتزوری پیوست و اولین بازی خود را در سری A به عنوان بازیکن تعویضی در پیروزی 4-0 مقابل سالرنیتانا در فوریه انجام داد.

او به سایت رسمی باشگاه اینتر گفت:

“برمپتون خانه من است، جایی که همه چیز از آنجا شروع شد؛ برمتون شهری است که نماینده آن هستم. در 8 سالگی عاشق این ورزش شدم و فوتبال به بخش مهمی از زندگی من تبدیل شد. در شهرهای زیادی بوده‌ام و وقتی به عقب نگاه می‌کنم احساس غرور می‌کنم.”

مهمترین لحظه دوران حرفه‌ای تا کنون؟

لحظات زیادی هستند. مثلا اولین بازی‌ام در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید زمانی که در کلوب بروژ بودم و همین‌طور اولین بازی من در جام جهانی با تیم ملی کانادا بود. همیشه سعی می‌کنم به یاد بیاورم که چرا این ورزش را دوست داشتم و سعی می‌کنم در زمین لذت ببرم. همیشه آرزو داشتم که به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال بازی کنم، بنابراین به دستاوردم افتخار می‌کنم.

حضور در اینتر؟

پوشیدن این پیراهن معنای زیادی برای من دارد، این رویایی است که به حقیقت پیوسته و همیشه برای آن کار کرده‌ام. بازیکنان بزرگ زیادی در اینجا بازی کرده‌اند. رونالدو نازاریو بازیکن بی‌نظیری بود که من همیشه او را دنبال می‌کردم و می‌خواستم شبیه او باشم. او یک اسطوره بود. لبرون جیمز از جمله کسانی است که الهام بخش من برای نحوه کار و چالش‌های روزانه است.

مهمترین تاریخ‌های زندگی‌ات؟

مطمئناً 2021، سالی سرنوشت‌ساز برای من بود. اولین بازی خود را برای تیم ملی بزرگسالان کانادا انجام دادم و اولین گل ملی خود را در نیمه نهایی گلدن‌کاپ به ثمر رساندم. همچنین می‌توانم بگویم 29 نوامبر 1974، زمانی که پدرم به دنیا آمد. او دلیل این است که من فوتبال بازی می‌کنم و هر بار که بازی می‌کنم، می‌دانم که او از آسمان به من نگاه می‌کند و افتخار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *