بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره مس رفسنجان، بلای جان مدافعان استقلال + عکس

عملکرد درخشان محمدمهدی محبی بازیکن مس رفسنجان برابر استقلال

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۹:۴۸
مس رفسنجان ؛ عملکرد درخشان محمدمهدی محبی بازیکن مس رفسنجان برابر استقلال

وینگر چپ مس رفسنجان در بازی امروز مقابل استقلال نقش زیادی در پیروزی تیمش داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مس رفسنجان در ادامه روند موفقیت آمیز خود با سرمربیگری محرم نویدکیا امروز توانست در اولین گام جام حذفی مقابل استقلال به بردی ارزشمند برسد و جواز حضور در جمع 16 تیم برتر مسابقات را به دست بیاورد.

برد مسی‌ها در این مسابقه در شرایطی به دست آمد که شاگردان محرم نویدکیا عملکرد خوبی داشتند و در همه نقاط زمین ستاره‌های استقلال را کنترل کردند. در این بین اما محمدمهدی محبی یکی از بازیکنانی بود که نقش زیادی در برتری تیمش داشت.

بازیکن 24 ساله مسی‌ها که در فصل جاری با نظر ساکت الهامی از ابتدای مسابقات فیکس شده بود، با حضور محرم نویدکیا پستش تغییر کرده و به عنوان وینگر چپ به میدان می‌رود. محبی در مسابقه امروز هم توانست با دوندگی زیاد بارها در محوطه جریمه استقلال ظاهر شود و تاثیرگذار باشد.

مس رفسنجان ؛ عملکرد درخشان محمدمهدی محبی بازیکن مس رفسنجان برابر استقلال مس رفسنجان ؛ عملکرد درخشان محمدمهدی محبی بازیکن مس رفسنجان برابر استقلال

این بازیکن دوپا که نه تنها با حضور به موقع در محوطه جریمه استقلال گل اول تیمش را زد، در اواخر نیمه اول هم یک توپ‌ربایی عالی از روزبه چشمی داشت که ضربه اش را سیدحسین حسینی دفع کرد.

در نیمه دوم هم محبی عملکردی فوق‌العاده از خود در طول نود دقیقه ارائه کرد و حالا او یکی از نفراتی است که به مهره کلیدی تیم تحت هدایت نویدکیا تبدیل شده است.

ستاره 24 ساله‌ مسی‌ها قطعا با شرایط خوبی که دارد، در بازی های آینده نیز برای تیمش مثمرثمر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *