بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره ملی پوش ایتالیا یورو را از دست داد ؟ + عکس

اشک های دومینیکو براردی، بازیکن ساسولو پس از مصدومیت

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۱:۱۳
ساسولو ؛ اشک های دومینیکو براردی، بازیکن ساسولو پس از مصدومیت

دومینیکو براردی، بازیکن ساسولو، به دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار مقابل ورونا با اشک زمین بازی را ترک کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساسولو دوباره دومینیک براردی را از دست می‌دهد و همچنین خطر غیبت او در یورو 2024 وجود دارد. در شکست 1-0 مقابل ورونا، این بازیکن با درد زمین بازی را ترک کرد.

این مهاجم ایتالیایی که پس از تقریبا دو ماه دوری در دیدار امروز مقابل ورونا در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، در نیمه دوم به دلیل مصدومیت دیگری زمین را با اشک ترک کرد.

ساسولو ؛ اشک های دومینیکو براردی، بازیکن ساسولو پس از مصدومیت
در دقیقه 60 این بازی براردی سعی داشت توپی که دروازه‌بان حریف از دست داده بود کنترل کند و به پینامونتی پاس بدهد، اما در لحظه کنترل توپ، با درد از ناحیه مچ پای راست خود روی زمین افتاد.

این مهاجم بلافاصله متوجه شد که مشکلی جدی وجود دارد و بلافاصله آن را به کادرفنی اطلاع داد. او به دلیل درد زیاد و افسوس از این آسیب‌دیدگی، گریه کرد و با دستانش صوت خود را پوشاند.

ساسولو ؛ اشک های دومینیکو براردی، بازیکن ساسولو پس از مصدومیت
در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این مصدومیت چقدر جدی است، اما تصاویر تلویزیونی هنگام خروج او از زمین نشان می‌دهند که براردی با چالش جدیدی مواجه شده است. به جای او، سامو کاستیه‌خو وارد زمین شد.

براردی با 9 گل و 3 پاس گل در این فصل، پس از مصدومیت مینیسک به تازگی به ترکیب ساسولو بازگشته بود. او از بازی 16 ژانویه مقابل یوونتوس حتی یک دقیقه هم بازی نکرده بود. او یکی از امیدهای ایتالیا در مسابقات یورو 2024 بود و در حال حاضر شانس بسیار کمی دارد که برای این رقابت‌ها آماده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *