بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره دو رگه ایرانی – اتریشی آقای گل جوانان لیگ ایتالیا + عکس

داوید استکلر 19 ساله آقای گل فوتبال جوانان ایتالیا با 25 گل زده در کرمونزه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۹:۲۵
ایران ؛ داوید استکلر 19 ساله آقای گل فوتبال جوانان ایتالیا با 25 گل زده در کرمونزه

کرمونزه با داشتن یک جوان ۱۹ ساله ایرانی تبدیل به یک غول در فوتبال جوانان ایتالیا شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که این روزها ستارگان جوان زیادی با تابعیت ایران در لیگ‌های اروپایی مشغول بازی هستند و از آن مهم‌تر، بسیاری از آنها ۱۸ ساله هستند و هنوز در سطح جوانان هستند.

حال یکی از جوانان آینده‌دار ایرانی که با ملیت دانمارکی در اروپا مشغول بازی است، داوید استکلر هست که از پدری ایرانی و مادری اتریشی در دانمارک متولد شده و حالا در تیم جوانان کرمونزه بازی می‌کنند.

البته او حالا در سطح دوم پریماوره ایتالیا بازی می‌کند و در ۲۱ بازی موفق به ثبت ۲۵ گل شده تا آقای گل این لیگ باشد و تیمش را بالاتر از ناپولی، پارما و دیگر تیم‌های توانمند فوتبال ایتالیا که در استعداد از جوانان سرآمد هستند، صدرنشین کرده است.

ایران ؛ داوید استکلر 19 ساله آقای گل فوتبال جوانان ایتالیا با 25 گل زده در کرمونزهاو زمانی هم که در دانمارک بود موفق شده بود برای آکادمی بولدکلاب، در ۲۹ بازی ۲۳ بار گلزنی کرده است. داوید استوکلر قره‌باغی یک برادر بزرگتر هم دارد که حالا ۲۶ ساله شده اما مدت‌ها قبل در تیم جوانان دانمارک بازی کرده و هنوز در لیگ این کشور مشغول بازی کردن است.

سران کرمونزه قرار است به زودی او را به تیم اصلی اضافه کنند و از طرف دیگر عملکردش موجب شده تا برخی از استعدادیاب‌های ایتالیایی او را زیر نظر بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *