بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هدف بزرگ لیونل مسی در لیگ ام ال اس آمریکا

لیونل مسی، ستاره اینترمیامی : به صورت کامل برای جنگیدن در کورس قهرمانی این فصل ام ال اس هستیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۴
اینترمیامی ؛ مسی : به دنبال قهرمانی هستیم

لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، می‌گوید این تیم آماده رقابت برای قهرمانی در لیگ فوتبال آمریکا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینترمیامی شب گذشته در سومین دیدار از رقابت‌های فصل جدید لیگ فوتبال آمریکا روبروی اورلاندو سیتی قرار گرفت و پنج گل برابر این تیم به پیروزی رسید.

مسی و لوئیس سوارز دو ستاره اینترمیامی در این بازی بودند و هر کدام موفق شدند دو گل به ثمر برسانند تا نقش مهمی را در کسب پیروزی و سه امتیاز این دیدار برای تیم‌شان ایفا کرده باشند و این ستاره آرژانتینی امیدوار است که اینترمیامی این بار مدعی قهرمانی باشد.

این بازیکن در گفتگو با اپل تی وی اظهار داشت:

« من فکر می‌کنم با توجه به فشاری که روی ماست، شرایطی که داریم و چیزی که در حال ساختش هستیم، به صورت کامل برای جنگیدن در کورس قهرمانی این فصل ام ال اس آماده هستیم.

ما می‌دانیم که این مسیر طولانی است و تازه شروع شده است اما واقعیت این است که همه ما می‌دانیم که چه گروه خوبی داریم و آماده رقابت هستیم و برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد. این که فصل را خوب شروع کردیم هم مهم است، خصوصا در چند بازی اول چون پس از آن مسابقات متوقف خواهد شد و تورنمنت دیگری آغاز می‌شود.

این که توانستیم این نتایج را در این بازه زمانی بگیریم خیلی خوب است. شروع کار با این شیوه و گرفتن بیشترین امتیاز ممکن پیش از شروع رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا، لیگز کاپ و تمامی مسابقات دیگر که در راه هستند هدف ما است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *