بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آینده مبهم آلگری در تیم فوتبال یوونتوس

جیووانی برانکینی، ایجنت مکس آلگری : مک می خواهد بماند اما تصمیم دست سران یوونتوس است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۶
آلگری ؛ جیووانی برانکینی: مکس می خواهد بماند اما تصمیم دست سران یوونتوس است

جیووانی برانکینی، ایجنت مکس آلگری، تایید کرد در حال حاضر امکان همکاری این مربی با یوونتوس در فصل بعدی وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جیووانی برانکینی، ایجنت مکس آلگری، تایید کرد که این مربی همچنان هدایت یوونتوس را بر عهده خواهد داشت اما اعتراف کرد که هر چیزی ممکن است برای موکلش اتفاق بیفتد.

این مربی 56 ساله ایتالیایی بیش از دو سال و نیم از دومین دوره حضور خود در یوونتوس را سپری می‌کند. اما این دوره با دوره قبلی او تفاوت زیادی دارد. در دوره اول، او جام‌های زیادی به دست آورد اما در دوم او با چالش‌های زیادی مواجه شده است.

علیرغم مشکلات و انتقادات، آلگری در 2 سال و نیم گذشته توانسته با بکارگیری بازیکنان جوان استعدادهای جدیدی را به فوتبال ایتالیا و اروپا معرفی کند.

یوونتوس در نشست خبری خود پیش از بازی با ناپولی تایید کرد که تا پایان فصل تصمیمی درباره آینده‌اش نمی‌گیرد. در صحبت با رادیو دیجی، از برانکینی پرسیده شد که آیا این مربی برای فصل آینده در یوونتوس می‌ماند یا خیر.

او در پاسخ به سوال گفت:

“من فکر می‌کنم بله این ممکن است. خواهیم دید که اهداف یوونتوس چه خواهد بود اما هر چیزی ممکن است با این مالکان اتفاق بیفتد. او قرارداد دارد و علاقه‌مندی خود را با باشگاه نشان داده است. معمولا وقتی از مربی راضی نیستید او را عوض می‌کنید. من می‌خواهم ببینم که چگونه آن‌ها راضی نیستند؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *