بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش آلگری به محرومیت سنگین پل پوگبا

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس : با محرومت پوگبا فوتبال یک بازیکن خارق‌العاده و اعجوبه خود را از دست می‌دهد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۶
یوونتوس ؛ آلگری : فوتبال یک بازیکن خارق‌العاده و اعجوبه خود را از دست می‌دهد

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، درباره آینده خود در تورین، محرومیت چهار ساله پل پوگبا و تحریکات اخیر رئیس ناپولی، آئورلیو دی لورنتیس، صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس خود را برای یکی از پرتنش‌ترین بازی‌های فصل آماده می‌کند. دیداری که عصر یکشنبه یووه در آن به مصاف رقیب سرسختش ناپولی می‌رود. شاگردان آلگری در دور رفت با گل فدریکو گاتی با نتیجه 1-0 پیروز شدند.

در روزهای اخیر، دی لورنتیس، رئیس ناپولی، یوونتوس را مورد هدف قرار داده و به وکلای باشگاهش دستور داده است تا بر روی درخواست تجدید نظر از فیفا برای جلوگیری از حضور بانوی پیر در جام باشگاه‌های جهان 2025، تورنمنتی که درآمد میلیونی برای تیم‌های شرکت کننده به ارمغان می‌آورد، کار کنند.

آلگری در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود در مورد اهمیت جدال یوونتوس با ناپولی صحبت کرد:

«مطمئناً بازی بسیار سختی است، زیرا دیدن ناپولی در این موقعیت در جدول (رده هشتم) عجیب است. ناپولی هرگز پا پس نمی‌کشد و برای بردن به یک عملکرد عالی نیاز داریم.»

او در مورد وضعیت مصدومان تیمش به‌روزرسانی کرد:

«فدریکو کیه‌زا یک روز تمرین انفرادی انجام داد و فردا در دسترس خواهد بود. دانیلو نیز با ما خواهد بود، حتی اگر فقط یک جلسه تمرینی انجام داده باشد. مک‌کنی هر کاری که می‌تواند انجام می‌دهد تا هفته آینده با تیم باشد. باید امروز وضعیت رابیو را ببینیم. پرین نیز باید هفته آینده بازگردد.»

بازی‌های تعیین کننده:

«دوره سختی از فردا آغاز می‌شود و ما درگیری‌های مستقیم و نیز نیمه نهایی جام حذفی را داریم. ما هنوز امتیاز لازم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را نداریم.»

همچنین از آلگری پرسیده شد که آیا پیروزی اخیر مقابل فروزینونه نقطه عطفی برای یوونتوس بوده است؟

«یک مقطع سخت داشتیم و فوریه خوبی برای ما نبود. ما فقط مقابل فروزینونه پیروز شدیم. مارس برای ما از فردا شروع می‌شود و امیدواریم بهتر باشد. مقابل فروزینونه بازی سختی بود، دو گلی که خوردیم قابل اجتناب بود و ما باید به عنوان تیم بهتر عمل کنیم، در غیر این صورت از ناپولی با استخوان‌های شکسته برمی‌گردیم.»

وضعیت آینده:

«من در مورد آینده‌ام با باشگاه صحبت نکرده‌ام و این باید برای همه روشن باشد. من یک سال از قراردادم باقی مانده و هنوز اهدافی برای رسیدن به آن داریم. وقتی مدیران تصمیم بگیرند که آینده‌ام در یوونتوس چگونه خواهد بود، به من اطلاع خواهند داد.»

او در مورد تحریکات اخیر دی لورنتیس اظهار نظر کرد:

«من مطلقاً در مورد صحبت‌های دی لورنتیس اظهار نظر نمی‌کنم. هنوز نمی‌دانیم که در لیگ قهرمانان اروپا شرکت می‌کنیم یا نه چون باید به 70 امتیاز برسیم و 13 امتیاز کم داریم. ما نمی‌دانیم که در جام باشگاه‌های جهان شرکت خواهیم کرد یا خیر زیرا این به نتایج دیگران بستگی دارد.»

آلگری درباره محرومیت 4 ساله پوگبا گفت:

«من در مورد آنچه اتفاق افتاد برای پل پیام نوشتم. در سطح انسانی بسیار متاسفم. فوتبال یک بازیکن خارق‌العاده و اعجوبه خود را از دست می‌دهد، زیرا یافتن چنین بازیکنانی سخت است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *