بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این ستاره آماده دیدار سخت برابر استقلال تهران

حامد لک با کلین شیت برابر مس آذر اماده دیدار با استقلال

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۶:۴۱
حامد لک با کلین شیت برابر مس آذر اماده دیدار با استقلال

دروازه‌بان مس رفسنجان در بازی با شمس آذر عملکرد خوبی داشت و آماده مصاف با استقلال می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حامد لک در بازی با شمس‌آذر ستاره مس رفسنجان بود و توانست دروازه خود را با واکنش‌های خوبی که در این مسابقه نشان داد بسته نگه دارد.

مس رفسنجان دوشنبه در جام حذفی باید به مصاف استقلال برود و پیش از این مسابقه گلر مس رفسنجان با عملکرد خوبی که مقابل شمس آذر داشت شارژ روحی شد و می‌توان در مرحله یک شانزدهم نهایی یکی از مهره‌های دلگرم کننده محرم نویدکیا باشد.

در بازی‌های جام حذفی درخشش دروازه‌بان می‌تواند تضمین کننده صعود باشد و در صورتی‌که بازی به ضربات پنالتی برود نقش ویژه‌ای ایفا کند، لک در بازی با استقلال یکی از مهم‌ترین بازیکنان مس خواهد بود که مقابل خط حمله استقلال باید آمادگی خود را به رخ بکشد و مانع گلزنی بازیکنان استقلال شود، او در بازی با شمس‌آذر خروج‌های جسورانه‌ای روی ارسال‌ها داشت و همین نکته می‌تواند در بازی با استقلال هم یکی از جذابیت‌های مسابقه باشد، حضور بازیکنان سر زن و برنامه ویژه تاکتیکی استقلال روی ضربات آزاد و کرنر صحنه‌های جالبی را در این مسابقه رقم خواهد زد.

در بازی رفت استقلال و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی داوود نوشی صوفیانی درون دروازه قرار گرفت و مقابل استقلال به میدان رفت که با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان همراه شد، حالا در آستانه بازی مهم جام حذفی این‌بار حامد لک شانس حضور مقابل استقلال را خواهد داشت و بار دیگر مقابل آنها به میدان خواهد رفت.

لک در این فصل 13 بازی برای مس رفسنجان انجام داده، 13 گل دریافت کرده و 6 کلین‌شیت هم به نام خود ثبت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *