بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خسرو حیدری با تساوی در لیگ دسته اول شروع کرد !

تساوی خوشه طلایی برابر شاهین بندر عامری در لیگ دست اول با هدایت خسرو حیدری

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۸:۴۶
خوشه طلایی ؛ تساوی خوشه طلای برابر شاهین بندر عامری در لیگ دست اول

خوشه طلایی در اولین دیداری که با مالکیت جدید و کادرفنی جدید برگزار کرد فقط ۱ امتیاز کسب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران، خوشه طلایی که به تازگی از ساوه به مشهد منتقل شد و پس از روزهایی که به تبدیل یک تیم خانه به دوش شده بود، حالا از نظر مالکیتی دچار تغییر شد.

آنها در نخستین مسابقه‌ای که قرار بود در مشهد برگزار کنند، به مصاف شاهین بندر عامری رفتند و این دیدار در شرایطی بود که آخرین بار در میانه‌های آذر ماه طعم پیروزی را چشیدند تا به نوعی به نتایج ضعیف عادت پیدا کنند.

همچنین آنها به تازگی پس از فرشاد کرمی به سراغ خسرو حیدری مربی سابق استقلال و بازیکن باتجربه فوتبال ایران رفتند تا از لحاظ فنی، کنترل شرایط را به او واگذار کنند.

طلایی پوشان در تقابل با شاهین بندر عامری که در جدول همسایه آنها محسوب می‌شود، سعی داشت با احتیاط عمل کند و در نهایت هم به دو تیم تساوی با نتیجه ۱-۱ رضایت دادند.

این نمایش نسبت به روند این تیم عملکرد بهتری بود. خوشه طلایی طبق گفته کادر فنی سابقش روزهایی را تجربه کرد که تنها ۱۳ بازیکن برای استفاده داشت و فرشید کرمی سرمربی سابق این تیم، حتی در یک مقطع از فصل، مهاجمش را به عنوان دفاع کنار بازی می‌داد و محدودیت نفری شرایط را برای طلایی پوشان بسیار سخت کرده بود.

حال تقسیم امتیازات در دیدار هفته بیست و یکم، شاید در نگاه اول تغییر خاصی نبوده اما اکنون خوشه طلاییِ تحت هدایت خسرو حیدری شمار امتیازاتش را به ۱۷ رساند و با شاهین بندر عامری که رتبه پایین آنها را دارد، تنها ۲ امتیاز اختلاف دارد.

قطعا این نتیجه و با توجه به شرایط مالکیتی می‌تواند روزهای پیش‌رو برای نماینده فوتبال مشهد را تغییر دهد.

البته از طرفی تجربه مشهدی‌ها در مدیریت سیاه جامگان، شهرخودرو و ابومسلم، تجربه بسیار تلخی بوده اما این بار امید است بتوانند از اشتباهات گذشته خود درس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *