بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عملکرد ناموفق آقای گل ایران در لیگ قهرمانان

شهریار مغانلو در دو دیدار برابر الهلال متوقف شد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۸:۳۵
سپاهان ؛ شهریار مغانلو در دو دیدار برابر الهلال متوقف شد

مدافعان الهلال به مانند شبح شهریار مغانلو را در دو دیدار رفت و برگشت تعقیب می‌کردند و اجازه ندادند این بازیکن اثرگذار باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زمانی که لیگ برتر فوتبال ایران در اواسط دی ماه با وقفه همراه شد، هواداران تیم سپاهان از همه طرفداران فوتبال ایران بیشتر نگران بودند. آنها می‌دانستند در جام ملت‌های آسیا شانس بازی برای شهریار مغانلو نسبت به سایر مهاجمان تیم ملی ایران کم خواهد بود و همین موضوع موجب خواهد شد تا شهریار آقای گل این فصل از فوتبال ایران، پیش از دیدار حساس و سرنوشت ساز مقابل الهلال از فرم خودش خارج شود.

نگرانی آنها بی دلیل نبود؛ شهریار که در لیگ برتر فوتبال ایران با زدن ۹ گل آقای گل است اما او در خلال جام ملت‌های آسیا تنها، در مجموع ۶۸ دقیقه برای تیم ملی ایران به میدان رفت و جدای از آن اگرچه در دیداری دوستانه پشت درهای بسته مقابل اندونزی گلزنی کرد اما آخرین گل او که در یک دیدار رسمی به ثمر رسید مربوط به هفتم دی ماه می‌شد.

شهریار در دو دیدار رفت و برگشت مقابل الهلال، با فشار و قدرت فیزیکی خود دفاع آبی پوشان را اذیت کرد اما نتوانست موقعیت خاصی خلق کند. مدافعان الهلال، شهریار را به عنوان یک چهره اثرگذار زیر نظر گرفته بودند و هر زمان که وارد محوطه جریمه می‌شد، بلافاصله مدافعان این تیم به مانند شبح پشت سر شهریار دیده می‌شدند.

به هر ترتیب از آخرین باری که هواداران سپاهان گلزنی شهریار را دیدند نزدیک به ۲ ماه می‌گذرد و همین موضوع عاملی خواهد بود تا از مغانلو در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران انتظارات بیشتر باشد.

قطعاً شهریار هم امید دارد تا بتواند وضع موجود را تغییر دهد و دوباره با گل‌های خودش اهالی نصف جهان را شاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *