بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار جدی ستاره سیتی به رقبا !

کوین دی بروینه، ستاره منچسترسیتی : در حال بازگشت به دوران اوج خودم هستم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۷
منچسترسیتی ؛ کوین دی بروینه : در حال بازگشت به دوران اوج خودم هستم

کوین دی بروینه، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید در آستانه بازگشت به روزهای اوج است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی کپنهاگن به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-3 شکست دهد.

شاگردان پپ گواردیولا در این بازی خیلی زود به گل رسیدند و این دی بروینه بود که موفق شد در دقیقه دهم این بازی روی پاس گل فیل فودن دروازه حریف را باز کند و تیمش را در همان ابتدای بازی پیش بیندازد تا با خیال آسوده‌تری بازی را دنبال کنند.

این بازیکن پس از طی کردن مصدومیت طولانی مدتش حالا بار دیگر به ستاره سیتی در زمین تبدیل شده و عملکرد درخشانش تحسین بسیاری را برای او به همراه داشته است.

دی بروینه پس از پایان بازی شب گذشته در گفت‌وگو با TNT Sports اظهار داشت:

«من پنج یا شش ماه خیلی طولانی را دور از میادین سپری کردم اما از اینکه برگشتم، می‌توانم به تیم برای کسب پیروزی کمک کنم و در بهترین شرایط خودم باشم خیلی خوشحال هستم.

احساس خوبی داریم. مشخصا هنوز به چند بازی دیگر و دقایق بیشتری برای حضور در زمین نیاز دارم. به مدت تقریبا یک سال فرصت 90 دقیقه حضور در زمین را نداشتم (جدای از بازی هفته گذشته برابر برنتفورد).

اما بار دیگر در حال بازگشت به دوران اوج خودم هستم. احساس خیلی خوبی دارم و سطح بازی من هم به اندازه کافی برای حال حاضر و شرایطی که داشتم خوب است. بنابراین از همه چیز راضی و خوشحال هستم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *