بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با تایید گواردیولا مصدومیت ستاره سیتی جدی است !

گواردیولا سرمربی منچسترسیتی : گریلیش مدتی دور از میادین خواهد بود

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۹
منچسترسیتی ؛ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی : گریلیش مدتی دور از میادین خواهد بود

به نظر می‌رسد که مصدومیت جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، جدی است و او احتمالا مدتی از میادین دور خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا روبروی کپنهاگن به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.

گریلیش در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت، اما حضورش در زمین تنها 21 دقیقه طول کشید و او به دلیل مصدومیت و احساس درد شدیدی که داشت نتوانست به بازی ادامه دهد و به ناچار زمین بازی را ترک کرد.

وضعیت و شرایط به وجود آمده برای این ستاره انگلیسی در این بازی باعث ناراحتی و نگرانی شدید هواداران سیتی شد. هرچند هنوز هیچ چیز به صورت قطعی مشخص نیست و باید منتظر نتایج آزمایشات و ارزیابی شدت مصدومیت او ماند اما احتمالا این بازیکن باید مدتی را دور از میادین سپری کند.

گواردیولا با تایید این موضوع پس از پایان بازی شب گذشته گفت:

«گریلیش فردا آزمایش خواهد داد. بله، او مدتی دور از میادین خواهد بود. این باعث تاسف است چون شرایط او در چند روز اخیر در تمرینات خیلی خیلی بهتر شده بود و خیلی هم خوب بازی کرد.

این بازیکن همیشه به ما کمک بسیاری کرده است. ما امیدواریم که او خیلی زود روند درمانش را طی کند اما مسئله این است که خودش متوجه شده بود که اتفاق بدی برایش افتاده است. بازیکنان خودشان متوجه می‌شوند. آنها می‌توانند فورا این موضوع را حس کنند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *