بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره قطر همچنان روی فرم درخشان در جام ملت ها

عملکرد درخشان اکرم عفیف ستاره قطر این بار مقابل فلسین

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۹:۱۷
اکرم ؛ عملکرد درخشان اکرم عفیف ستاره قطر این بار مقابل فلسین

اکرم عفیف عملکرد متفاوتی نسبت به لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اکرم عفیف ستاره تیم ملی قطر عملکرد متفاوتی نسبت به لیگ قهرمانان آسیا در جام ملت‌های آسیا ارائه کرده و ورژن متفاوت و بهتری را به نمایش گذاشته است!

اکرم عفیف در پنج مسابقه‌ای که برای السد در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرد فقط یک پاس گل در دیدار مقابل نسف قارشی ارسال کرد و تاثیری در شکست سه بر یک تیمش در آن مسابقه نداشت.

اما او در جام ملت‌های آسیا نمایش خیره‌کننده‌ای داشته، 6 گل از 7 گل قطری‌ها با اثرگذاری مستقیم این بازیکن به ثمر رسیده است، 4 گل و 2 پاس گل نتیجه تلاش این بازیکن بوده است.

عفیف در بازی نخست مقابل لبنان دو گل برای قطر به ثمر رساند، در بازی دوم مقابل تاجیکستان تک گل سه امتیازی قطری‌ها را وارد دروازه این تیم کرد و در دیدار مقابل چین یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

او در چهارمین مسابقه قطری‌ها در مرحله حذفی یک پاس گل و یک گل به نام خود ثبت کرد تا در یک مسابقه موفق به گلزنی و ثبت پاس گل شود، عفیف در تمامی مسابقات قطر حداقل یک تاثیرگذاری مستقیم روی گل‌های این تیم داشته است و در بازی لبنان و فلسطین روی دو گل تاثیر مستقیم داشته است.

در صورت صعود قطر به مراحل پایانی و ادامه عملکرد اکرم عفیف کسب عنوان بهترین بازیکن جام برای او در از انتظار نخواهد بود، البته قطری‌ها در مسیر قهرمانی ایران یا ژاپن را باید ملاقات کنند و همین مسئله کار آنها را سخت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *