بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نگاهی به گلزنان جام ملت های آسیا

اکرم عفیف نزدیکترین بازیکن به ایمن حسین آقای گا فعلی جام ملت های آسیا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۸:۵۰
آسیا ؛ اکرم عفیف نزدیکترین بازیکن به ایمن حسین آقای گا فعلی جام ملت های آسیا

ستاره‌های حاضر در جام ملت‌ها با حذف عراق و ایمن حسین از جام ملت‌ها با جدیت بیشتری امیدوار به گلزنی در مسابقات هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایمن حسین ستاره خط حمله عراق با 6 گل جام ملت‌های آسیا را ترک کرد و اکرم عفیف با گلی که در بازی با فلسطین به ثمر رساند در دو قدمی این بازیکن قرار گرفت.

جام برای ایمن به تلخ‌ترین شکل ممکن تمام شد، او پس از گلزنی از زمین مسابقه اخراج شد و تیم ملی کشورش در لحظات پایانی از مسابقات حذف شد تا هرچه اتفاق بد و تلخ بود برای او عراق رقم بخورد.

اکرم عفیف، ستاره تیم ملی قطر، با گلزنی مقابل فلسطین چهار گله شد و نزدیک‌ترین بازیکن به ایمن حسین است، دیگر بازیکنی که در نزدیکی ایمن حسین قرار داشت عدی دباغ ستاره تیم ملی فلسطین بود که او هم با حفظ شدن تیمش از مسابقات شانس اضافه کردن گل‌هایش را ندارد و با 3 گل جام را ترک کرد، آیاسه اوئدا و لی‌کانگ این دو بازیکن دیگری هستند که با 3 گل در تعقیب این مهاجم هستند.

ستاره‌های تیم‌های ژاپن، ایران، استرالیا، کره جنوبی و اردن نزدیک‌ترین بازیکنان برای تهدید جایگاه مهاجم تیم ملی عراق هستند، 2 بازیکن تیم ملی امارات هم در لیست بازیکنان دو گله حضور دارند که حذف از جام ملت‌ها شانس رقابت را از آنها هم گرفت.

در ادامه برترین گلزنان جام ملت‌ها را مشاهده می‌کنید:

ایمن حسین – 6 گل

اکرم عفیف – 4 گل

عدی دباغ – آیاسه اوئدا – لی‌کانگ این – 3 گل

جکسون اروین، مارتین بویل (استرالیا)، مهدی قائدی، مهدی طارمی (ایران)، تاکومی مینامینو (ژاپن)، محمود المردی، موسی التماری، یازان النعیمات (اردن) سون هیونگ مین (کره جنوبی)، سوپاچای شید (تایلند)، سلطان عادل، یحیی الغسانی (امارات) – 2 گل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *