بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین واکنش ستاره ملی پوش با باشگاه پرسپولیس/ خبری خوب در انتظار هواداران پرسپولیس

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 10 اردیبهشت 1401 | 13:55

خبرورزشی – رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امروز، نشست مثبتی را با حضور میلاد سرلک و مدیر برنامه‌های مهدی ترابی برگزار کرد. در جریان این نشست، طرفین پیشنهادات و صحبت‌های لازم در خصوص تمدید قرارداد دو بازیکن ارزنده پرسپولیس را مطرح و مورد بررسی قرار دادند و مقرر شد طی روزهای آتی توافقات نهایی و امضای  قرارداد انجام شود. 

مهدی ترابی ستاره ملی پوش پرسپولیس درباره نشست با مدیرعامل باشگاه گفت: فعلا قصد مصاحبه ندارم و تمام تمرکز ما روی بازی‌های باقیمانده است. با این حال باید بگویم که مذاکرات خوبی با باشگاه و آقای درویش و همچنین دیگر مدیران داشته‌ام. همه چیز خوب پیش می‌رود و طی چند روز آینده احتمالا برای همه خبر خوبی خواهد بود و همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *